מאבטח חמוש. צילום אילוסטרציה: freepik.com

המשטרה העלתה כוננות; עיריית אשקלון גייסה מאבטחים חמושים על אופנוע

לאחר הפיגוע הקשה בבני ברק הודיעה המשטרה על העלאת הכוננות. בעיריית אשקלון הודיעו על גיוס יחידת אבטחה מיוחדת, אך לא נקבה במספר המאבטחים שיגויסו

פורסם בתאריך: 29.3.22 22:42

     

בעקבות הפיגוע הקשה הערב, בבני ברק בו נרצחו 5 ישראלים, הורה מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יעקב שבתאי על העלאת רמת כוננת המשטרה לגבוהה ביותר. מדובר ברמת כוננות שלא הייתה מאז ימי מבצע "שומר החומות".

על פי הנחייתו של המפכ"ל המשטרה תעסוק בעיקר בביטחון שוטף, נוכחות ברחובות ואבטחת אזרחים. כמו כן, הורה שבתאי גם על תגבור של שוטרים לאבטחת מוסדות חינוך, תחנות מרכזיות ומקומות הומי אדם.

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, קיים הערב הערכת מצב בעקבות שורת הפיגועים בבאר שבע, חדרה ובני ברק.

פיקוח עירוני בסמוך לבית הספר לאמנויות. צילום: דוברות עיריית אשקלון

פיקוח עירוני בסמוך לבית הספר לאמנויות. צילום: דוברות עיריית אשקלון

לאחר הישיבה הודיע גלאם כי עובדי הביטחון של העירייה הונחו להפגין נוכחות בשטח, יחידת השיטור העירוני והפיקוח תוגברו והם פועלים במוקדים מרכזיים ברחבי העיר, בדגש על מוסדות חינוך ומוקדי בילוי.

עוד הוסיף גלאם כי ביום חמישי הקרוב תחל לפעול בעיר יחידת האופנוענים, המאוישת ביוצאי יחידות קרביות, חמושים בנשק. מדובר ביחידה של מאבטחים חמושים שיהיו מיומנים גם במתן עזרה ראשונה בעת הצורך. בעירייה לא מסרו בכמה מאבטחים מדובר.

"אנו עושים עוד מהלכים רבים להגברת הביטחון האישי", מסר גלאם, “בשיתוף פעולה ותיאום מלא עם המשטרה, אך יחד עם זאת חשוב לזכור שכוחות הביטחון לא יכולים להיות בכל מקום בכל רגע נתון. לכן מוטלת על כל אחת ואחד מאיתנו החובה לגלות עירנות, להיות דרוכים ולהתריע על כל חשד לניסיון לפגע בנו. שמרו על עצמכם ועל היקרים לכם. מי ייתן ונשמע רק בשורות טובות״.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר