צילום אילוסטרציה: freepik.com
צילום אילוסטרציה: freepik.com

מעשים מגונים ומין קבוצתי עם קטינים: מה התחולל ב"חדר האדום" בשכונת הסיטי באשקלון?

בתוך חדר דיסקרטי עם תפאורה אדומה בשכונת הסיטי באשקלון בוצעו, כך על פי החשד, עבירות מין חמורות בקטינים וקטינות כולל מין קבוצתי, לעתים בכפייה ובאיומים. החשוד המעשים הוא תושב אשקלון בן 19 ועד כה נרשמו שישה קורבנות

פורסם בתאריך: 27.2.22 20:20

     

משטרת אשקלון מנהלת מזה מספר שבועות פרשייה שכונתה בשם "החדר האדום", שבחלקה התנהלה תחת איסור פרסום שהוטל ע"י בית המשפט.

חקירת המשטרה החלה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה ממרכז ההגנה לקטינים "בית לין", לפיו עלה חשד לעבירות מין חמורות שבוצעו בקטינה כבת 14 על ידי צעיר כבן 19 תושב אשקלון. היא התלוננה כי בחור בשם ואדים בורדיאן פגע בה מינית. מחקירת המשטרה עלה כי בורדיאן קיבץ סביבו מספר קטינים וקטינות בגילאי 13-14, כאלה שבתקופת הסגרים של הקורונה ישבו בבית ולא הלכו לבית הספר ובשל שעמום יצאו להעסיק את עצמם מחוץ לבית. בורדיאן היה סוג של מנהיג עבורם, כאשר הוא קונה להם מתנות ומלמד אותם דברים על החיים.

בית לין באשקלון. צילום: עדי תשובה

בית לין באשקלון. צילום: עדי תשובה

לאחר שנוצר קשר בינו לבין אותה בת 14, הוא לקח אותה לבית נטוש באזור באר גנים ושם, למרות התנגדותה, הוא מבצע בה מעשים מגונים ואף אונס אותה. בתלונה היא מספרת על מקרים אחרים שבהם הוא קיים עמה יחסים אסורים בהסכמה.

שמה של החקירה הוא כאמור "החדר האדום", וזה מתבסס על התפאורה האדומה הקיימת בחדר דיסקרטי בשכונת הסיטי באשקלון. אל החדר הזה היה מביא בורדיאן, כך על פי החשד, קטינים בני 13-14 שהכיר והיה כופה עליהם לקיים יחסי מין עם נערה קטינה בת 14. הוא היה מממן את שכירת החדר והוא היה זה שמורה לקטינים מה לעשות. לעתים היה דורש מהם לבצע את המעשים המיניים יחד ולעתים בזה אחר זה.

בחלק מהמקרים שהתרחשו בחדר האדום, בורדיאן עצמו היה מקיים יחסי מין עם הקטינה, כאשר הקטינים האחרים היו נדרשים לעשות זאת גם. החדר האדום הזה הוא ככל הנראה חדרים דיסקרטיים להשכרה לפי שעה, עד כה לא אותרו בעליו של החדר האדום.

אחד הקטינים, בסך הכל בן 13, התלונן כי בורדיאן הזמין אותו לביתו ושם כפה עליו לקחת כדורים שאינו מודע לטיבם תוך איומים לדקור אותו בסכין. לאחר מכן הוא דרש מהקטין לבצע בו מעשה מגונה, אך הקטין סירב ובכה, עד שלבסוף בשל הפחד מבורדיאן הוא ביצע זאת.

ואדים בורדיאן

ואדים בורדיאן

מלבד עבירות מין הוא גם היה סוחט את הילדים בכסף, זאת לאחר שהיה לכאורה מלווה להם כסף לאוכל ואז סכום הכסף היה צומח עם ריבית ומזנק. כך למשל קרה עם אחד הקטינים שקיבל 70 ש"ח, אך נדרש להחזיר 300 ש"ח שלא היו ברשותו. במקום כסף הוא נאלץ לעבוד בביתו של בורדיאן, לנקותו ולסדר את הארונות.

במקרים אחרים הוא איים וכפה על קטינים לצרוך סמים שהוא הביא. מדובר בקטינים שמעולם לא נגעו בסמים, אך הוא אילץ אותם לעשות זאת.

צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

בסך הכל מדובר בכשישה מתלוננים ומתלוננות שכולם ילדים וילדות בגילאי 13-14. הוריהם נדהמו לגלות על המעשים שבהם היו מעורבים ילדיהם.

בורדיאן נעצר לאחר שהמשטרה חיפשה אחריו והוא נמלט. מעצרו הוארך שוב ושוב בבית המשפט והיום בדיון נוסף שהתקיים בבימ"ש השלום, הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע, ומעצרו הוארך עד 3.3.22, במטרה לאפשר לפרקליטות להגיש נגדו את כתב האישום בימים הקרובים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר