אבי ביטון וזירת החיסול

חיילים מארגון דומרני נעצרו בחשד למעורבות בחיסול של אבי ביטון

הותר לפרסום - חקירת הרצח בעיר אשקלון, משטרת ישראל עצרה שני חשודים המשויכים לארגון הפשיעה של דומרני בחשד למעורבותם ברצח

פורסם בתאריך: 17.2.22 19:41

     

חקירת המשטרה שהתנהלה תחת איסור פרסום, החלה בתאריך ה-13.2.22, כאשר סמוך לשעה 23:10, אירע פיצוץ רכב ברחוב יצחק בן צבי בעיר אשקלון, וכתוצאה מכך נהרג העבריין אבי ביטון, ו-2 נוספים נפצעו (קל-בינוני וקשה מאוד).

בהערכת מצב שהתקיימה בראשותו של מפקד מחוז דרום, ניצב פרץ עמר, חקירת הרצח הוטלה על היחידה המרכזית של מרחב לכיש. מחקירתם של חבלני המשטרה שהיו בזירת הפיצוץ, עלה כי הגורם לפיצוץ ברכב הנו מטען חבלה.

חוקרי ימ"ר לכיש, ערכו פעולות חקירה נרחבות לאורך הימים האחרונים, במהלכן עלה החשד כלפי 2 חשודים (שנות ה 20, אשקלון), המשתייכים לארגון פשיעה של דומרני ומקורבים לביטון, ושעל פי החשד היו מעורבים באופן ישיר באירוע הרצח.

אחד החשודים אף ניצל בעצמו מניסיון רצח בשנה שעברה.

לפני זמן קצר, במהלך פעילות מבצעית ממוקדת של בלשי הימ"ר ולוחמי יס"מ לכיש ויחידות מחוזיות, הם נעצרו לחקירה בחשד לרצח וקשירת קשר לביצוע פשע, ומחר הם יובאו בפני בימ"ש לדיון בעניינם.

כזכור, בתחילת השבוע התרחש האירוע בו נרצח אבי ביטון. "שמענו פיצוץ חזק מאוד", סיפר אחד מהשכנים, "אחד מהם יצא וזחל פנימה לבניין והשני רץ לתחנת הדלק. שמענו גם רעש של יריות". השכנים כאמור העניקו עזרה לפצוע עד שהגיעו כוחות ההצלה, המשטרה וכיבוי האש לזירה. בהמשך, גם מפקד מחוז דרום במשטרה, ניצב פרץ עמר הגיע לזירה וקיים הערכת מצב עם סגל הפיקוד של מרחב לכיש.

סימני הדם שנותרו בכניסה לבניין אליו זחל אחד הפצועים

סימני הדם שנותרו בכניסה לבניין אליו זחל אחד הפצועים

הרכב הבוער. צילום: דוברות איחוד הצלה

הרכב הבוער. צילום: דוברות איחוד הצלה

הרכב בזירה

הרכב בזירה

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה, קבעו את מותו של הגבר שנלכד ברכב. מדובר באבי ביטון, עבריין מוכר באשקלון בן 42 שכבר ניצל מאירוע דומה לפני מספר שנים, כאשר היה ברכב בו הוטמן מטען חבלה. הוא נפגע אז קשה ורגליו נכרתו.

אבי ביטון

בעבר הוא עסק רבות בפשע והיה אחד האנשים הקרובים לשלום דומרני ונחשב לאיש כספים בארגון הפשע. בשנים האחרונות הוא פחות הסתבך עם המשטרה, מלבד תקריות בודדות.

במקביל העניקו אנשי מד"א, טיפול רפואי לשני הפצועים האחרים שהיו פצועים קשה: גבר כבן 31 בהכרה, עם חבלה רב מערכתית, וגבר כבן 26 עם פגיעות הדף. השניים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי.

הזירה. צילום: דוברות המשטרה

הזירה. צילום: דוברות המשטרה

חוקרי המז"פ בודקים את הזירה

חוקרי המז"פ בודקים את הזירה

"הגענו לזירה באמבולנס איחוד הצלה ומספר חובשים שהיו בסמיכות למקום", מסר מישאל נחום סגן ראש סניף איחוד הצלה באשקלון, "ונתקלנו ברכב שעולה באש לאחר שלדברי עוברי אורח נשמע פיצוץ. למרבה הצער ברכב נקבע מותו בזירה של אחד השוהים ברכב עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן מהזירה פונו שני נפגעים קשה. כמו כן נפגעת חרדה במצב קל פונתה באמבולנס איחוד הצלה למרכז הרפואי ברזילי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר