דרור לוי
דרור לוי

אישום: המורה תקף מינית בביה"ס באשקלון, התלמיד בכה והתמוטט

על פי כתב האישום שהוגש נגד המורה דרור לוי, הוא ביצע מעשים מגונים בתלמיד בן 15 בזמן שיעור פרטני. ובהמשך התלמיד אף התנגד והיכה את המורה כדי לחמוק ממנו, אך המורה המשיך במעשיו. התלמיד הנסער בכה והתמוטט בבית הספר

פורסם בתאריך: 17.11.21 14:27

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד מורה בביה"ס באשקלון דרור לוי בן 60 ממרכז שפירא, בגין ביצוע עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית כלפי תלמיד בן 15.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אדווה וייצגן לוי, הנאשם מנהל מגמת אומנות לבישול בביה"ס התיכון "אמית טכנולוגי" באשקלון והתלמיד למד במגמה במסגרת הכיתתית בכיתה י'. המגמה ממוקמת בביה"ס במבנה רחב ידיים הבנוי מאולם גדול ובו עמדות בישול שונות.

לוי פנה בביה"ס אל הקטין והציע לו להכין בשיעור פרטני עימו מאפה תימני מסורתי, וכן לחגוג יחד "חג של תימנים", והקטין נענה לכך בשמחה.

אמית טכנולוגי באשקלון. צילום מתוך גוגל סטריוויו

אמית טכנולוגי באשקלון. צילום מתוך גוגל סטריוויו

בתאריך 7.11.21 בבוקר, הגיע הקטין לבניין המגמה לשיעור הפרטני, כשהוא מצויד במתכון למאפה שאמו נתנה בידו. סמוך להגעתו, הנאשם לחץ את ידו של הקטין, כאשר הוא מסמן ומסביר לו שהוא מעוניין לקיים עמו מגע מיני.

מכתב האישום עולה, כי לוי והתלמיד הקטין נכנסו לאולם המגמה, ושם במהלך הכנת המתכון, הציע לו לוי הצעות בעלות אופי מיני וביצע בו מעשים מגונים.

בהמשך, הזמין לוי את הקטין למחסן לסדר מדפים וגם שם ביצע בו מעשים מגונים. כשהתלמיד ניסה לחמוק מלוי ולצאת מהמחסן, כך על פי כתב האישום, הוא דחף את לוי בבטנו ואף הכה אותו באיבר מינו, אך לוי המשיך במעשיו.

התלמיד יצא נסער מהמחסן ולאחר מכן ניגש לחבר וסיפר לו את מה שארע, תוך כך שהוא בוכה ומתמוטט בבית הספר.

מכתב האישום עולה עוד, כי לוי אמר לקטין בבית הספר אמירות בעלות אופי מיני גם לפני המפגש הפרטני ובמהלך שנת הלימודים, כשפגש הנאשם בקטין בביה"ס, ניסה לגעת בו.

כתב האישום מייחס ללוי ביצוע מספר עבירות מין בידי אחראי או חסר ישע (מעשים מגונים) והטרדה מינית.

הפרקליטות מבקשת לעצור את לוי עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

העדויות וההקלטה

כפי שפורסם ב"כאן דרום", מה שחיזק את החשדות כנגד לוי, היו עדויות שהתקבלו מצד עובדים בצוות בית הספר אמית טכנולוגי, בו הוא עובד. אותם קולגות של לוי סיפרו למשטרה כי פגשו בו לאחר שהתרחש האירוע והוא סיפר להם על מה שקרה, כמו כן הם העידו על מצב רוחו באותו הזמן.

"חיבוק אבהי". לוי ותלמידים

לוי ותלמידים. למצולמים אין קשר לכתבה

העדויות הללו, לצד סרטונים שבהם רואים מפגש בין לוי לבין התלמיד בשטח בית הספר וכן הקלטת שיחה של השניים חיזקו את עדות התלמיד והביאו לגיבוש כבת האישום נגד לוי.

בחקירתו במשטרה אמר לוי כי נתן לתלמיד "מכה בטוסיק" וכי דחף אותו "מהטוסיק". עוד הוא סיפר כי בשנה שעברה הוא נגע לאותו תלמיד "בבלורית" וברגע שראה שהדבר מפריע לו "מאז לא נגע בו".

לאחר שנאמר לו כי התלמיד טוען שהוא נגע לו באיבר המין, הגיב לוי שיתכן שנגע בו כשלדבריו סילק אותו מהמחסן, אך הדבר נעשה לדבריו "בלי כוונה".

בנוסף, בידי המשטרה שיחה מוקלטת בין לוי לבין התלמיד ובה מבקש לוי לדעת האם התלמיד שיתף מישהו אחר בדברים ואף שואל אותו "אם יגידו למה הלכת מה תגיד" ומזמין את התלמיד לשוב אליו. בשיחה עצמה לוי אומר לתלמיד כי הוא אוהב אותו ומאשר כי נגע באבר מינו, אך לדבריו נעשה הדבר ללא כוונה.

כשהתלמיד שואל את לוי, בשיחה המוקלטת בתיק החקירה האם "שיחק" באיבר מינו ללא כוונה, השיב לוי "כי אתה נגעת בי וגם אמרתי לך אל תשכח שאנו מורה ותלמיד". לאחר מכן באותה שיחה מבקש לוי מהתלמיד לדבר איתו "ולסגור את העניין" ואף מבקש ממנו סליחה.

לקראת סיום השיחה כשהתלמיד אומר ללוי כי הוא נגע בו, אז לוי עונה: "גם אתה נגעת בי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר