אמית טכנולוגי באשקלון. צילום מתוך גוגל סטריוויו
אמית טכנולוגי באשקלון. צילום מתוך גוגל סטריוויו

החשדות נגד המורה דרור לוי: אנשי צוות בביה"ס חיזקו את גירסת התלמיד

במשטרה אומרים כי מה שבין היתר חיזק את גירסת התלמיד לתקיפה מינית, היו עדויות של אנשי צוות בבית הספר. ביום רביעי יוגש נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 15.11.21 20:02

     

היום הוארך מעצרו של המורה דרור לוי, החשוד במעשים מגונים בתלמיד בן 15, בשלושה ימים נוספים, זאת לקראת הגשת כתב האישום נגדו.

במשטרה אמרו היום כי מה שחיזק את החשדות כנגד לוי, היו עדויות שהתקבלו מצד עובדי צוות בבית הספר אמית טכנולוגי, בו הוא עובד כרכז מגמת מלונאות. אותם קולגות של לוי סיפרו למשטרה כי פגשו בו לאחר שהתרחש האירוע והוא סיפר להם על מה שקרה, כמו כן הם העידו על מצב רוחו באותו הזמן.

העדויות הללו, לצד סרטונים שבהם רואים מפגש בין לוי לבין התלמיד בשטח בית הספר וכן הקלטת שיחה של השניים חיזקו את עדות התלמיד והביאו לגיבוש כתב האישום נגד לוי.

דרור לוי

דרור לוי

בדיון שהתקיים היום בבית המשפט אמר נציג המשטרה רס"ב קובי פלג כי יש להאריך את מעצרו של לוי ב-4 בשל עילת המסוכנות "מדובר בעבירה של מעשים מגונים על ידי בעל מרות. המשיב עובד בבית ספר. יש עבירה נוספת לגביה הוא נחקר של הדחה בחקירה. כפי שעולה מתיק החקירה, נערכו שיחות בינו לבין הקורבן". עוד אמר כי החקירה הסתיימה וכי המעצר נועד לצורך הגשת כתב אישום.

המשטרה גם הגישה את הצהרתה של התובעת עו"ד אדווה ויצגן מפרקליטות מחוז דרום, כי בכוונתם להגיש כתב אישום וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגד לוי.

עו"ד מיכה גבאי

עו"ד מיכה גבאי

סנגורו של לוי, עו"ד מיכה גבאי התנגד לבקשה ואמר כי לאור זאת שלא התקבלו תלונות נוספות יש לשחרר את לוי, מאחר והתברר כי הסיכון הוא נקודתי. עו"ד גבאי אף הציע לשלוח אותו למעצר בית בעיר אופקים, "אם היה יותר מילד אחד אפשר לדבר על מסוכנות רצידיביסטית. כשמדובר על מקרה אחד, אי אפשר להגיד שהגרסה של המתלונן היא הנכונה… המשיב בן 60, שירת שנים בצבא. אני מאוד מקווה שבתיק החקירה יש מכתבי הערצה שלתלמידים. אפשר לראות מי האיש… הבקשה של 4 ימים לא מידתית".

השופט אור אדם האריך את מעצרו של לוי בשלושה ימים, כך שעד יום רביעי צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום כנגד לוי.

לוי, בן 60, מורה במגמת מלונאות, מתגורר במרכז שפירא, נעצר לפני כשבוע לחקירה בתחנת אשקלון בחשד לעבירות של מעשה מגונה בקטין מעל 14 וניצול יחסי מרות.

בחקירתו במשטרה אמר לוי כי נתן לתלמיד "מכה בטוסיק" וכי דחף אותו "מהטוסיק". עוד הוא סיפר כי בשנה שעברה הוא נגע לאותו תלמיד "בבלורית" וברגע שראה שהדבר מפריע לו "מאז לא נגע בו".

לאחר שנאמר לו כי התלמיד טוען שהוא נגע לו באיבר המין, הגיב לוי שיתכן שנגע בו כשלדבריו סילק אותו מהמחסן, אך הדבר נעשה לדבריו "בלי כוונה".

בנוסף, בידי המשטרה שיחה מוקלטת בין לוי לבין התלמיד ובה מבקש לוי לדעת האם התלמיד שיתף מישהו אחר בדברים ואף שואל אותו "אם יגידו למה הלכת מה תגיד" ומזמין את התלמיד לשוב אליו. בשיחה עצמה לוי אומר לתלמיד כי הוא אוהב אותו ומאשר כי נגע באבר מינו, אך לדבריו נעשה הדבר ללא כוונה.

כשהתלמיד שואל את לוי, בשיחה המוקלטת בתיק החקירה האם "שיחק" באיבר מינו ללא כוונה, השיב לוי "כי אתה נגעת בי וגם אמרתי לך אל תשכח שאנו מורה ותלמיד". לאחר מכן באותה שיחה מבקש לוי מהתלמיד לדבר איתו "ולסגור את העניין" ואף מבקש ממנו סליחה.

לקראת סיום השיחה כשהתלמיד אומר ללוי כי הוא נגע בו, אז לוי עונה: "גם אתה נגעת בי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר