הרב זנדני ובית הכנסת בשכונת הרצוג
הרב זנדני ובית הכנסת בשכונת הרצוג

"אבידה גדולה": הרב זכריה זנדני, הוא הרב שנהרג היום בתאונת עבודה באשקלון

הרב זנדני היה הרב של קהילת מפוני גוש קטיף, למרות שהוא לא היה מהמפונים. הוא עבר להתגורר באשקלון והבוקר הוא נהרג בתאונת עבודה כשנפל מגובה. עדיין לא נקבע מועד להלוויה

פורסם בתאריך: 15.7.21 13:50

     

הרב זכריה זנדני ז"ל, הוא הרב שנהרג היום בתאונת עבודה במפעל ג'אנסטיל באזור התעשייה הדרומי באשקלון.

הרב זנזדני הוא במקור מירושלים, נשוי ואב לארבע בנות וסב לנכדים, הוא עבד כאיש אחזקה במקביל לכך שהוא העשיר את עצמו בלימודי תורה. לאשקלון האו הגיע לפני כ-8 שנים, כאשר משפחה כבר הייתה לו כאן – כאשר הוא וראש העירייה לשעבר, רוני מהצרי נשואים לשתי אחיות.

הרב זנדני התגורר בשכונת הרצוג, ועם המעבר לאשקלון הוא מונה לכהן כרב בית הכנסת השכונתי "ניסנית", שם קרא בתורה ומסר שיעורי תורה. אפשר לומר שהוא היה הרב של קהילת מפוני גוש קטיף, למרות שהוא עצמו לא היה מהמפונים.

זירת התאונה במפעל. צילום: דוברות איחוד הצלה

זירת התאונה במפעל. צילום: דוברות איחוד הצלה

"זאת אבידה גדולה לקהילה של מפוני גוש קטיף בשכונת הרצוג", אמר יוסי דיין יו"ר ועד השכונה לשעבר, "הוא היה אדם עניו, מעולם לא נכנס לוויכוחים, בקי בתורה. הוא היה רב של בית הכנסת הוא היה קורא בתורה ונותן שיעורי תורה, מכין ילדים לבר מצווה לקריאת תורה. אני מיניתי אותו לתפקיד של רב בית הכנסת וכששמעתי היום את הבשורה ממש הצטערתי. אני זוכר אותו אדם מיוחד, כל הזמן צחקנו שהוא רב תימני אבל הוא לא מתפלל בתימנית. ממש עצוב".

תאונת העבודה הקשה אירעה הבוקר במפעל המתכת ג'אנסטיל שבאזור התעשייה הדרומי באשקלון. הרב זנדני שעבד במקום כאיש אחזקה, נפל מגובה של כ-10 מטרים, זאת לאחר שככל הנראה, גג שעמד עליו נשבר.

למקום הוזעקו כוחות ההצלה, מתנדבי איחוד הצלה וחובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים ברזילי כשהוא במצב אנוש.

עם הגיעו לברזילי הוא הוכנס לחדר הטראומה של המרכז הרפואי, אך מותו נקבע במיון. חוקרי המשטרה הגיעו לזירת התאונה במפעל ודיווח הועבר למשרד העבודה.

כעת נמצאת גופתו של הרב במכון לרפואה משפטית וזאת על פי דרישת המשטרה ולכן אין מועד להלוויה. במקביל נעשים מאמצים לשחרר את הגופה על מנת להביאה לקבורה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר