זירת התאונה במפעל. צילום: דוברות איחוד הצלה
זירת התאונה במפעל. צילום: דוברות איחוד הצלה

טרגדיה: רב בית כנסת באשקלון נהרג בתאונת עבודה במפעל ג'אנסטיל

ההרוג, הוא תושב אשקלון בן 65, בקהילתו הוא מוכר כרב של בית כנסת בצפון העיר, "אנחנו בשוק", אמר אחד ממכריו

פורסם בתאריך: 15.7.21 11:26

     

הבוקר אירעה תאונת עבודה קשה במפעל המתכת ג'אנסטיל שבאזור התעשייה הדרומי באשקלון. איש אחזקה שעבד במקום, נפל מגובה של כ-10 מטרים, זאת לאחר שככל הנראה, גג שעמד עליו נשבר.

למקום הוזעקו כוחות ההצלה, מתנדבי איחוד הצלה וחובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים ברזילי כשהוא במצב אנוש.

עם הגיעו לברזילי הוא הוכנס לחדר הטראומה של המרכז הרפואי, אך מותו נקבע במיון. חוקרי המשטרה הגיעו לזירת התאונה במפעל ודיווח הועבר למשרד העבודה.

הכניסה לחדר המיון החדש בברזילי. צילום: דוברות ברזילי

הכניסה לחדר המיון בברזילי. צילום: דוברות ברזילי

ההרוג, הוא תושב אשקלון בן 65, בקהילתו הוא מוכר כרב של בית כנסת בצפון העיר. משרד העבודה והרווחה דורש לקחת הגופה לניתוח במכון לרפואה משפטית מה שמעכב את ההלוויה. "כולם פה בשוק, הרב הזה הוא איש טוב שדואג לבית הכנסת ודאג לכולם. הוא הרב של בית הכנסת מוסר שם שיעורים כל יום בשבוע", אמר אחד ממכריו.

"תאונות קטלניות וקשות של נפילת עובדים מגגות מפעלים הן שכיחות להחריד – כמה מהן התרחשו במפעלים בעיר אשקלון – ונובעות מאי הקפדה על כללי בטיחות ידועים היטב שמחייבים את המפעלים בהתנהלותם", מסרה ד"ר הדס תגרי, מנהלת 'הקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה', "מספר בלתי נתפס של שישה עובדים נהרגו בתאונות עבודה השבוע, והביאו את מספר ההרוגים בתאונות עבודה מתחילת השנה ל-37, ולצדם אלפי פצועים. אנו דורשים מהממשלה החדשה ובפרט שר העבודה והרווחה להתגייס לאלתר לנקיטת הצעדים החיוניים להבטחת בטיחות עובדי הכפיים באתרי הבנייה, במפעלים ובאשר הם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר