יואל דוידי
יואל דוידי

יואל דוידי מגיב לסגירת הכביש: "העירייה גרמה לכאוס"

היזם ואיש העסקים יואל דוידי מאשים את העירייה במצב שנוצר ואומר כי לא עמדה בהתחייבויותיה ולא דאגה להסדרי תנועה. בעירייה מנגד, מיהרו להוציא ליזם צו הפסקת עבודה

פורסם בתאריך: 13.9.17 19:13

     

יום לאחר סגירת הכביש ברחוב חיים סלע והסערה שהתעוררה בעקבותיה, מגיב יואל דוידי, היזם שהציב את הגדרות ומפנה אצבע מאשימה כלפי העירייה שלטענתו הייתה אמורה לעדכן את תושבי על סגירת הכביש ולמצוא נתיב נסיעה חלופי עבורם.

"מדובר במגרש פרטי בבעלותי שנרכש לפני מספר שנים", מסר דוידי. "מזה זמן אני מתנהל עם אדריכל העיר בשיתוף פעולה מלא על הכנת תוכנית להקמת מרכז מסחרי וכן הרחבה והארכת הדרך הקיימת ברחוב חיים סלע לנוחיות התושבים ולבקשת העירייה. התוכנית הוגשה ונמצאת באגף התכנון. במקביל הוגשה תוכנית לפני כחצי שנה לגידור המגרש. מאז התקיימו מספר פגישות ביוזמתי עם מהנדסת העיר, נציגי אגפים וסגן ראש העיר מר יורם שפר וכל זאת במטרה למצוא פתרון להסדרת התנועה תוך הבנה מלאה של כל הגורמים שקיים כביש שאינו סטטוטורי במגרש פרטי בבעלותי".

הכביש החסום. צילום: אלירם משה

דוידי אומר עוד כי "בכל הפגישות שהיו, העירייה התחייבה לפרסם לתושבים על סגירת הכביש והסדרת התנועה במקום תוך מציאת פתרון של הרחבת הדרך ברחוב חיים סלע. בפגישה האחרונה גם סוכם תאריך סגירת הכביש שתהיה לאחר פתיחת שנת הלימודים ואדגיש שכל זאת לבקשת העירייה. לצערי העירייה לא ביצעה את חובתה, לא פרסמה על סגירת הכביש ואף לא דאגה להסדרי התנועה ובכך גרמה לכאוס מיותר. בקרוב יוקם במתחם זה מרכז מסחרי מפואר שלא נראה כמותו לרווחת התושבים תוך התחשבות מלאה בהסדרי התנועה במקום".

הדמיה של המרכז המסחרי שאמור לקום במקום – "שוויצריה הקטנה".

בעיריית אשקלון מסרו בתגובה: "היזם ביצע את העבודות במקום בטרם קיבל היתר בנייה כמתבקש, ועל כן הוחלט להוציא לו צו הפסקת עבודה בגין הקמת גידור מגרש ללא היתר. במקביל, בוחנים במינהל ההנדסה הכשרת דרכים חלופיות לנהגים במקום קטע הכביש שנחסם לתנועה. יש לציין עם זאת כי המגרש האמור הינו שטח פרטי בבעלות היזם, כולל קטע הכביש המדובר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר