תינוק. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage
תינוק. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage

החשד נגד ההורים הוחמר לרצח: גופת התינוק נשלחה לנתיחה

הורי התינוק החשודים כי התעללו בו וגרמו למותו חשודים כעת ברצח. אחר הצהריים יובאו השניים להארכת מעצרם בבית משפט השלום באשקלון

פורסם בתאריך: 19.11.20 13:46

     

היום התקיים בבית המשפט דיון בנושא חקירת סיבת מותו של התינוק, שהוריו חשודים כי הביאו למותו בשל התעללות, ובסופו הוחלט כי גופתו תישלח לנתיחה במכון לרפואה משפטית.

במקביל החליטו במשטרה להחמיר את סעיף החשד נגד ההורים לסעיף של רצח של קטין חסר ישע, זאת בעקבות חוות דעת ראשונית של רופא משפטי ולפיה הפעוט סבל מחבלות קשות ושונות שנגרמו לו ככל הנראה בתקופות שונות ולא מתאונה, "הממצאים מלמדים על חבלה כהה בגולגולת מספר פעמים, כמו כן גם בבית החזה מתיישבים גם עם אפשרות של טלטול ביחד עם חבלה והחבלה לא נגרמה מתאונה", נכתב בחוות הדעת.

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

לכן, מלבד החשד לרצח, זוג ההורים חושדים גם בהתעללות ותקיפת קטין וגרימת חבלה של ממש. כזכור, בגופו של התינוק נתגלו שברים במספר מקומות כמו בראש, בצלעות ובזרוע וכן חבלות שונות מסביב לראשו. היום לקראת הערב צפוי להתקיים דיון בהארכת מעצרם.

מוקדם יותר השבוע טענו חוקרי המשטרה כי חלופת מסרוני וואטסאפ בין ההורים מגלה כי הם ידעו בזמן אמת כי מצבו של התינוק לא טוב. כך לדוגמה במסרון אחד כותב האב לאם: "זה סימן שמתאחה ממכה". בהודעה נוספת מיום האירוע בשעה 11:38 הוא כותב לה כי התינוק בוהה במשך זמן "הסתכל על המגן ראש במיטה במשך שעתיים". בהודעה אחרת כתב לה: "תמרחי לו שם אלוורה בעמוד השדרה עד שייספג" ובהודעה נוספת בהמשך: "לפחות שלא יכאב לו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בתגובה להקראת התכתובות אמר סנגורה של האם כי "צריך לקרוא את הודעות הווטסאפ כמקשה אחת על פני תקופה של חודש. כשמגדלים ילדים בצורה לפחות בפעם הראשונה נשאלות שאלות ועולות תהיות, האם הסימן הזה ממכה, האם פה לא ישן כי יש לו גזים, האם הוא קיבל מכה מהעגלה. הורים לילד ראשון חרדתיים שמים לב לכל דבר".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר