צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

נדם ליבו: נקבע מותו של התינוק; הוריו חשודים בהמתתו

לאחר שאתמול נקבע מותו המוחי של התינוק, הבוקר הפסיק ליבו לפעום ומותו נקבע במרכז הרפואי ברזילי. הוריו שהיו חשודים בהתעללות בו, הפכו לחשודים בהמתתו של הילד

פורסם בתאריך: 17.11.20 12:30

     

רופאי המרכז הרפואי ברזילי קבעו סופית מותו של התינוק בן ה-4 חודשים אשר הוריו חשודים כי התעללו בו. אתמול בשעות הבוקר נקבע מוות מוחי לפעוט שהיה מאושפז במחלקת טיפול נמרץ ילדים ולפני כשעה קלה נדם ליבו. הודעה בנושא נמסרה למשפחה. בעקבות זאת, החליטו חוקרי צוות החקירה המיוחד בתחנת אשקלון להמשיך בחקירת המקרה גם תחת חשד לעבירת המתה ולא רק עבירות התעללות.

זה החל בדיוק לפני שבוע, ביום שלישי בערב, כאשר סמוך לשעה 19:00 התקבל במוקד מד"א דיווחו מהורים כי בנם בן ה-4 חודשים נחנק. כוננים של מד"א הגיעו לבית המשפחה ביישוב באר גנים הסמוך לאשקלון, ולאחר כמה דקות הגיעה גם ניידת טיפול נמרץ. ההורים טענו שלאחר שהאכילו את התינוק הוא החל להקיא במיטה. הניידת פינתה את התינוק לבית החולים ברזילי. לאחר שהתעורר חשד להתעללות, ההורים נעצרו ומעצרם הוארך.

חדר מיון ברזילי. צילום: אורי קריספין

חדר מיון ברזילי. צילום: אורי קריספין

שברים נמצאו בגופו בין היתר בראשו, בצלעות ובזרוע. כמו כן, כתוצאה מהחבלה בראשו נגרם לו דימום במוח.

ביום ראשון, כאשר הוארך מעצרם של ההורים, הוצגו ממצאי חוות דעת ראשונית של רופא משפטי לפיה הפעוט סובל מחבלות קשות ושונות שנגרמו לו ככל הנראה בתקופות שונות ולא מתאונה, "הממצאים מלמדים על חבלה כהה בגולגולת מספר פעמים, כמו כן גם בבית החזה מתיישבים גם עם אפשרות של טלטול ביחד עם חבלה והחבלה לא נגרמה מתאונה", נכתב בחוות הדעת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




נציגת המשטרה אמרה כי החקירה מחזקת את החשדות נגד ההורים כי הם התעללו בתינוק במשך זמן ניכר "מצבו של הפעוט הולך ומחמיר וניכר כי מצב מדאיג זה חולף לידם והם לא מספקים תשובות הגיוניות ליחידה החוקרת איך יתכן שהפעוט הגיע במצב קריטי כזה לבית החולים".

מעצרם של שני ההורים הוארך עד ליום חמישי.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר