יעוץ זוגי באשקלון: בואו להציל את הזוגיות שלכם. צילום: אריק גריינשטיין
יעוץ זוגי באשקלון: בואו להציל את הזוגיות שלכם. צילום: אריק גריינשטיין

יעוץ זוגי באשקלון: בואו להציל את הזוגיות שלכם

מעוניינים לחזק את הקשר? ליצור זוגיות מאושרת שבה הצד השני יראה אתכם ותרגישו באמת יחד? באמצעות ליווי וייעוץ זוגי לפתרון משברים תוכלו להבין אחד את השנייה, ליצור שיח מכבד ואכפתי, והאווירה בבית? תשתנה ללא היכר

פורסם בתאריך: 1.7.20 18:07

     

אתם זוכרים היטב את תחילת הקשר, איך הכל היה פשוט ומובן. אך השגרה שוחקת והאתגרים המשפחתיים הפכו משמעותיים. אמנם הזוגיות שלכם הצמיחה ילדים ומשפחה, אך גם לא מעט קשיים ומשברים אמיתיים – אולי אלו בעיות בתקשורת, השיחות שהופכות מהר מאוד לריב קולני, אולי אלו האתגרים הכלכליים. משבר אמון, נישואין שניים או השפעת הליך הגירושין על הילדים. כך או כך, אתם מרגישים שהכעס וחוסר השלווה הפכו לבני בית אצלכם.

וכך, לאט לאט אתם מוצאים את עצמכם מתווכחים יותר ויותר, ביקורות, ריבים ומלחמות הופכים נפוצים ואתם מרגישים כי אינכם יכולים לדבר בפתיחות. אך למרות המציאות המאתגרת אתם זוכרים היטב את הסיבה שגרמה לכם להתאהב זו בזה. אתם באמת ובתמים רוצים למצוא את הפתרון למצב אך אתם מרגישים שאין לכם את הכלים לכך.

ייעוץ זוגי משנה חיים

"בתחילה חששנו ללכת לייעוץ זוגי מסיבות שונות, אך הרגשנו שהבעיות נשארות והתסכול הפך משמעותי. כששמענו שיש אפשרות לייעוץ זוגי בסבסוד של המועצה, ביחס לכל החלופות בשוק מדובר במחיר סמלי ונגיש. לכן הרגשנו שזו ההזדמנות שלנו לשקם את היחסים ולבנות מערכת זוגית בריאה. הבנו מחברים ועמיתים לעבודה שזה אפשרי, אז החלטנו לשים את הסקפטיות והאגו בצד ופשוט לעשות את זה". כך מתארים עמית ומיכל את החוויה שלהם מהייעוץ שעברו יחד. "היועץ ידע לראות את התמונה הרחבה ובעיקר ידע להעניק לנו כלים אפקטיביים ליישום. היום אני יכולה להגיד שלמדנו, אחרי דרך יחסית קצרה אך משמעותית, לזהות את הבעיות ולדעת כיצד נכון להתמודד איתן ביום יום".

התהליך שנמצא כיעיל ביותר סייע כבר לעשרות זוגות להסתכל אחרת על מערכת היחסים שלהם, לאתר את הבעיה העיקרית ובעיקר למצוא את הפתרון הנכון והמדויק לכל אחד ואחת, ברגישות ובעדינות. התהליך, שתחילתו בפגישת היכרות, יאפשר מבט אמיתי אל הזוגיות שלכם ואף יחשוף את שורש הבעיה, שלעיתים תפתיע גם אתכם. המידע שתספרו יהיה נדבך חשוב להמשך התהליך, ובמפגשים הבאים תלמדו לראות את האחר, את הצד שני, ותקבלו כלים שיאפשרו לכם לצלוח את נקודות החיכוך ואף להימנע מהם.

הדרך שלכם להציל את הזוגיות. צילום: אריק גריינשטיין

הדרך שלכם להציל את הזוגיות. צילום: אריק גריינשטיין

לאחר שתקבלו תמונה מלאה של הזוגיות שלכם, תלמדו היטב את "המוקשים" ותעניקו לעצמכם את הקרקע היציבה לזוגיות. באמצעות עבודה קשה אך משתלמת, תוכלו לצאת לדרך כאשר אתם מצוידים בכלים ובעצות שיסייעו לכם להתמודד עם אתגרי החיים.

"הייעוץ הוא לגמרי אישי, הרגשנו חופשי לפתוח את כל החלומות, השאיפות, הפגיעות, הצרכים והחולשות שלנו. כל התהליך נשמר בדיסקרטיות וכל הנאמר בחדר נשאר בינינו לבד. ההרגשה שקיבלנו היא שזה אפשרי, ומאז אנחנו ממליצים לזוגות – דתיים וחילונים, זוגות בהליכי גירושין או זוגות שלפני הליך גירושין, כאלו שסתם נכנסו ללופ של מריבות בלתי פוסקות ומרגישים ריחוק ואפילו לזוגות שפשוט רוצים להעצים את הזוגיות. אנחנו מטעינים את הטלפון שלנו פעמיים ביום, מתדלקים את הרכב. לא לגיטימי גם לתדלק את האהבה?", אומרים עמית ומיכל בחיוך קטן.

על אף שהייעוץ הזוגי בסבסוד המועצה מבוסס על הפן הבינאישי ומתאים לכלל המגזרים, הוא יכול לתת מענה גם לזוגות מסורתיים ודתיים המעוניינים בייעוץ זוגי מקצועי, עם אוריינטציה יהודית המשלבת חכמה ותבונה יהודית מן המקורות. מעיין ומשה מספרים: "ללא ספק, יועץ שמגיע מרקע ערכי דומה, יודע לתת ייעוץ המותאם לאורח החיים המסורתי, הודות לתהליך למדנו ליישב מחלוקות בינינו, להחזיר את שלום הבית ובעיקר קיבלנו הדרכה שהתאימה להשקפתנו, כל זאת מבלי לשבור חסכונות ומתוך אמונה שלמה בתהליך".

רוצים להציל את מערכת היחסים? לתת הזדמנות נוספת למשפחה שלכם? לנהל חיי משפחה טובים ומאושרים, בהם אתם מרגישים מוערכים ואהובים?

צרו קשר לפרטים ולקביעת פגישה: 050-4142359

כך תצילו את הזוגיות שלכם. תמונה באדיבות הלקוח

כך תצילו את הזוגיות שלכם. תמונה באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית


 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר