מקיף עירוני ב'. צילום: גל חזיזה
מקיף עירוני ב'. צילום: גל חזיזה

בשורה למקיף ב': רשת אמי"ת תמשיך לנהל את בית הספר

בעקבות הבנות והסכמות בין העירייה לרשת אמי"ת היא תמשיך לנהל את המקיף גם בשנה הבאה. המנהל רפי מימון לא ימשיך בתפקידו

פורסם בתאריך: 14.5.20 16:16

     

ההורים והתלמידים מבית הספר מקיף ב' יכולים לנשום לרווחה: רשת אמי"ת תמשיך לנהל את בית הספר גם בשנה הבאה.

למרות שהיה צורך לצאת למכרז, כעת מדובר בהמשך ניהול לשנה אחת וזאת לאחר היתר של משרד החינוך להמשיך שנה נוספת ללא מכרז וזאת בשל משבר הקורונה.

ההסכמה של הרשת להמשיך בניהול בית הספר מתקיימת לאחר הבנות אליה הגיעה הרשת עם העירייה. מה שכן, מנהל בית הספר רפי מימון לא ימשיך בתפקידו ועתיד לצאת מכרז לתפקיד זה. מיכל פלג, מנהלת החטיבה בבית הספר צפויה להתמודד לתפקיד זה.

רפאל מימון, מנהל מקיף אמי"ת ב'

לא ממשיך. רפאל מימון, מנהל מקיף אמי"ת ב'

אבי בן קמחי, יו"ר וועד ההורים של בית הספר מסר: "שמחתי לשמוע על המשך שיתוף הפעולה של רשת אמי"ת במקיף ב'. מהיום נשלב ידיים ביחד לקדם את ילדינו בבית הספר".

כזכור, רשת אמי"ת הודיעה לפני מספר חודשים כי היא פורשת מניהול מקיף ב' בעקבות חילוקי דעות עם העירייה.

"הבקשות לתקצוב מהעירייה להבראת בית הספר במהלך השלוש שנים הקרובות לא הסתייע, למרות ניסיונות חוזרים ונשנים מצדנו כמו גם מצידך רפי, לשנות את המשוואה" כתבה אז הנהלת הרשת במכתב למימון וציינה: "ההבנה שאנו נשארים בתחומים רבים – לבד, לא אפשרו לנו להמשיך את עבר המשימה הגדולה והחשובה".

הדבר אף הביא להפגנה של תלמידות בית הספר מתחת לבניין העירייה ואף לסוג של איום מצד העירייה להוציא את הרשת בכלל מניהול בתי ספר בעיר.

תומר גלאם ועמיחי סיבוני

עמיחי סיבוני, חבר מועצת העיר והממונה על החינוך הדתי והציונות הדתית, ברך על ההבנות וההסכמות שהביאו להשארת הרשת במקיף ב', "כפי שהבטחתי מקיף ב' נמצא בראש סדרי העדיפויות בתקופה זו על מנת לייצר מערכת חינוך ציונות דתית מעולה רציפה ומצויינת", מסר סיבוני, "לאור משבר הקורונה משרד החינוך אפשר להמשיך שנה נוספת ללא מכרז וב"ה הושגו הבנות עם רשת אמי"ת להמשך ניהול בית הספר גם בשנה הבאה ומעבר לכך הם רואים עצמם שותפים לטווח ארוך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




סיבוני גם הודה לראש העירייה, תומר גלאם, "על הגיבוי האדיר והנכונות להשקיע כל השקעה נדרשת לטובת בית הספר והתלמידים. וכמובן יישר כוח ליובל זוזט ראש מנהל חינוך על ההתמסרות המקצועית ללא פשרות והשותפות המתמשכת. תודה לרשת אמי"ת על ההשקעה ללא לאות למען התלמידים נמשיך ונשקיע בכל מוסדות הציונות הדתית בעיר לערכים ומצוינות".

ראש העירייה, תומר גלאם, בירך אף הוא על המהלך וביקש להודות למספר אנשים על כך: "למנהל מחוז דרום במשרד החינוך, רם זהבי, שליווה אותנו עד להחלטה שהתקבלה, לחבר המועצה, עמיחי סיבוני ולראש מינהל חינוך, יובל זוזט, על הדבקות במטרה לשים את טובת התלמידים לפני הכל. אנו רואים בבית הספר עוגן משמעותי של החינוך הממלכתי דתי בעיר ומחויבים להצלחתו, יחד עם רשת הניהול הקיימת ובשיתוף פעולה עם משרד החינוך מחוז דרום".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר