בית המעצר בכלא שקמה.
בית המעצר בכלא שקמה.

השיטות של השוק האפור: אגרופים בצלעות ושבירת שיניים

שלמה בטיטו ואמיר טרם מואשמים כי הכו נמרצות אב של צעיר תושב העיר שלווה כסף ולא עמד בתשלומים. הם אף מחקו לכאורה את הסרטונים שצילמו מצלמות האבטחה

פורסם בתאריך: 28.8.17 09:20

     

כתב אישום שהוגש נגד שלמה בטיטו, צעיר תושב אשקלון בן 24 וחברו אמיר טרם, תושב יבנה בן 25, חושף את השיטות לכאורה של השוק האפור להפעלת לחץ על לווה או מי מבני משפחתו שלא עמד בהסכם התשלומים שסוכם.

בטיטו וטרם תועדו בתחילת החודש במצלמות האבטחה של חנות בשוק באשקלון. צעיר תושב אשקלון לווה מדמות מוכרת בשוק האפור 3,000 ₪ בריבית של 1% לכל יום. לאחר שהצעיר לא עמד בתשלומים, הועבר החוב הזה לאביו.

על פי כתב האישום: בתחילת החודש, כשהאב שהה בשוק פגשו אותו השניים עם עוד שותף נוסף כדי גבות ממנו את החוב. התפתח דין ודברים והשלושה הובילו את האב המפוחד לרכבם באיומים ותוך כדי שטרם מכה אותו בראשו. הכל תועד במצלמות האבטחה. השלושה נכנסו עם האב לרכבם והחלו שם להכות אותו נמרצות. זה שישב מקדימה נתן לו אגרופים וזה שישב עם האב מאחור הפליא בו את מכותיו. הרכב נסע עם הארבעה למקום לא ידוע. כתוצאה מהמכות נשברו שתיים משיניו של האב והוא סבל לאחר מכן מכאבים בצלעות ובפנים.

עוד באותו מהיום, משהבינו השלושה כי מעלליהם תועדו במצלמות האבטחה של אחת מחנויות השוק, הם הגיעו לחנות עם אדם נוסף ומחקו ממכשירי ההקלטה את הסרטונים ואף פירקו אותם ולקחו אותם עמם כדי שבמשטרה לא יצליחו לשחזר את המידע גם לאחר המחיקה.

כתב האישום כאמור הוגש לבית משפט השלום בקרית גת אשר גם קיבל את בקשתה של המשטרה להאריך את מעצרם של השניים עד תום ההליכים.

סניגורם של השניים, עו"ד אהוד בן יהודה מסר השבוע ל'כאן דרום': "מדובר בכתב אישום שנופח ע"י המשטרה ואין כל בסיס אמיתי להאשמות בדבר סחיטה בכח".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר