פותחים עונה. הפועל אשקלון (צילום: שגיא הרשקו)

תומר גלאם: "נרכוש את הפועל אשקלון מפרוספר אזגי"

הפועל אשקלון ערכה מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת עונת המשחקים 2017/18. יובל נעים קרא לאוהדים להגיע, "לא עלינו שלוש ליגות בשביל שיגיעו 1500 איש למשחקי הבית"

פורסם בתאריך: 17.8.17 18:45

     

הפועל אשקלון ערכה היום מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה החדשה בליגת העל. הקבוצה תצא לשחק את משחק הבכורה בסמי עופר מול הפועל חיפה. מי שפתח את מסיבת העיתונאים הוא ראש העיר בפועל מר תומר גלאם, לו היו בשורות מעניינות לספר.

גלאם: "בפתחנו, שתי בשורות משמחות. הראשונה, אני שמח לבשר כי קיבלנו את האישור לשחק באצטדיון הביתי, הרבה הרימו גבה וזה התבצע, אצטדיון סלה אושר היום לפתיחת משחקי הליגה ואנחנו נשחק באצטדיון הביתי שלנו. אני רוצה להודות לכל העוסקים בדבר, זה היה חשוב לי כראש עיר וזו בשורה משמחת גם לאוהדים וגם לי כראש עיר. הדבר השני, הוא שקיבלנו את החלטת הבורר בעניין רכישת הקבוצה והגענו להחלטה אני, ההנהלה והדרג המקצועי שאנחנו רוכשים את הקבוצה מידי פרוספר אזגי. אנחנו נעשה את זה בצורה מכובדת אחרי שנשב עם הגורמים הרלוונטים".

לגבי תפקיד היו"ר אמר גלאם, "אני מאחל לאיתן הצלחה בהמשך הדרך, בימים הקרובים אנחנו נמנה יו"ר. כמו עניין האצטדיון ועניינים נוספים אנחנו נעבוד קשה לחזק את הקבוצה".

יובל נעים אמר: "אני בפתחה של שנה רביעית באשקלון. מי שמסתכל אחורה וזוכר את המצב שהיה כשהגענו לפה, לקרוא למה שהיה פה ‘קבוצה מפורקת’ זה היה מחמיא. בשלוש שנים, והקרדיט הוא לא שלי, עשינו דבר שלא נראה בכדורגל הישראלי. קבוצה שעלתה מליגה א' בלי שחקנים עד ליגת העל, הצליחה להישאר בליגה בלי שאף אחד נתן לה סיכוי. חשוב מאוד להמשיך את זה".

מאמן אשקלון המשיך: "אני מאוד אוהב את המקום הזה. הגעתי לפה בזמן שהמועדון היה בליגה א' כשלא רציתי לאמן אפילו בליגה השנייה, הגעתי עם רצון מאוד גדול, היו לי הרבה הצעות והצוות פה יעיד, אבל רציתי להמשיך באשקלון. חשוב לי מאוד שהיא תהיה הרבה שנים בליגת העל וזו המטרה של כולנו. אני חושב שבאמת הפקנו לקחים מהשנה שעברה. החתמנו שחקנים ישראלים טובים. אנחנו לא מחפשים כוכבים כי קשה גם להביא אותם. מי שצפה בניצחון מול בית"ר ירושלים, ראה הרבה דברים טובים. מבחינתנו כל משחק הוא קשה, ניתן את הכלים לשחקנים בצורה הכי טובה, אם נעשה את הדברים איך שאנחנו רוצים אני מאמין שגם התוצאות יהיו טובות".

"לדעתי בשנה השנייה יותר קשה להישאר, מאשר בראשונה. נצטרך את הקהל ואנחנו חייבים להפוך את הבית למבצר. לא עלינו מליגה א' תוך שלוש עונות בשביל שיגיעו 1500 אוהדים. ההנהלה צריכה לטפל בכרטיסים על מנת שיבואו כמה שיותר אנשים. יש קבוצות טובות בתחתית, ולכן צריך את הקהל שיבוא ויתמוך בקבוצה, הבסיס הוא לצבור יותר נקודות בבית מאשר במשחקי חוץ".

קפטן הקבוצה, טל מכלוף: "כיף לפתוח עונה רביעית במועדון, בטח באשקלון ובטח בליגת העל. כל שחקן מתרגש לפתוח עונה חדשה. מקווה שנפתח ברגל ימין זה ייתן לנו המון בטחון להמשך. עצם זה שנשארנו, ייתן בוסט לקהל להגיע. אנחנו עושים הרבה למען הקהילה ולקרב אותה לקבוצה. אני מקווה שיגיעו, יתמכו וידחפו אותנו וזה חשוב לנו. זה אחד הפרמטרים הכי חשובים שלנו להישארות בליגה אז אני קורא מפה לקהל שיבוא לתמוך בקבוצה".

מחזיק תיק הספורט, יוסי כהן: "אנחנו נגדיל את תקציב מחלקת הנוער, השנה הוספנו גם יו"ר, מנהל מקצועי ואנשים איכותיים ואני מאמין שכמו הקבוצה הבוגרת גם מחלקת הנוער תהיה טובה יותר".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר