אופנוע משטרת התנועה. צילום: דוברות המשטרה

מסוק ואופנועים: מבצע אכיפה מוגבר בסוף השבוע באשקלון

המשטרה יצאה בסוף השבוע האחרון למבצע אכיפה מוגבר רחובות העיר. אופנועים ואפילו מסוק שחג באוויר והביא ללכידתם של אופנועי שטח

פורסם בתאריך: 23.12.19 15:01

     

תלונות התושבים על מטרדי הרעש מאופנועים ורכבי שטח ברחבי העיר מקבלים מענה. לאחרונה התהדק שיתוף פעולה בין המשטרה והעירייה תוך התמקדות על מה שמטריד את מנוחתם של תושבי העיר.

בהתאם לכך מתבצעת ביתר שאת אכיפה נגד רוכבי אופניים חשמליים וטרקטורונים, שעושים זאת בניגוד לחוק, מפרים את הסדר הציבורי וגורמים לסכנת חיים של ממש, עבורם ועבור הולכי הרגל והנהגים בכביש.

דוחות לטרקטורונים. צילום: דוברות המשטרה

דוחות לטרקטורונים. צילום: דוברות המשטרה

בסוף השבוע האחרון נערך מבצע לאיתור כלי רכב כאלה שמלבד ההשתוללות ברחובות שמסכנת את יושבי הרכב ואת המשתמשים האחרים בדרך, גם גורמים כאמור לרעש בלתי נסבל.

המבצע נערך בפיקוד ראש משרד התנועה בתחנת אשקלון, השתתפו בו 14 שוטרים וקצינים מהתחנה בסיוע של 9 שוטרים ומתנדבים מסיירת אופנועים דרום, שוטר ימת"א לכיש, רוכב אופנוע יס"מ לכיש, צוות עוטף לכיש ומסוק משטרתי מהיחידה האווירית.

אופנוען משטרת התנועה. צילום: דוברות המשטרה

שוטרי תחנת אשקלון נתנו במהלך המבצע 34 דוחות תנועה :
8 דו גלגלי, 1 הולך רגל, 4 התקני ריסון, 2 פלאפון, 3 חלונות שחורים, 2 מהירות, 7 אי מתן זכות קדימה להולכי רגל, 2 חניות נכים ועוד 5 נוספים.
במהלך המבצע הטילו שוטרי משרד התנועה 1 איסור שימוש, 2 השבתות רכב ואופנוע שטח אחד.

אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה.

כאמור גם סיירת אופנועים של מתנ"א דרום פעלה ברחבי העיר והצליחה לתפוס נהגים בשלל עבירות: 10 שימוש בטלפון בעת נהיגה, 8 אי חגירת חגורות, 7 אי תקינות רכבים, 4 רישיונות פסולים, 2 נסיעה על מדרכה, 1 אי מתן זכות קדימה להולכי רגל, 4 דו גלגלי ועוד 3 נוספים.

 

במהלך המבצע בוצעו לנהגים שלושה שימועים במקום:
2 שימועים בגין נהיגה תחת איסור שימוש והשבת רכב אחד.
1 שימוע בגין נהג בלתי מורשה באופנוע שטח שנתפס בסיוע מסוק. לאחר שימוע הושבת האופנוע ל-60 יום עקב עבירה חוזרת תוך 4 חודשים עם אותו אופנוע.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מנתונים שהוצגו בוועדת בטיחות בדרכים עולה כי נרשמה עלייה במתן דו"חות בנושא אופניים חשמליים, שניתנו, בין היתר, בגין אי חבישת קסדה, דיבור בנייד בזמן רכיבה, נהיגה מתחת לגיל 16 והרכבה של אדם נוסף.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר