עיריית אשקלון
עיריית אשקלון

העתירה נגד גלאם: העירייה הגישה תלונה במשטרה על זיוף מסמך

לפני זמן קצר הגישה עיריית אשקלון תלונה למשטרת ישראל שעניינה חשד לזיוף מסמך רשמי של העירייה וחשד לשיבוש הליכי משפט. מדובר במסמך שהוגש במסגרת העתירה נגד מימון דף הפייסבוק של תומר גלאם על ידי העירייה

פורסם בתאריך: 18.12.19 19:57

     

היום הכריע יו"ר ועדת הבחירות המרכזית בעניין העתירה נגד מימון הפייסבוק הפרטי של תומר גלאם על ידי העירייה. אלא ששעות ספורות לאחר מכן, פנתה העירייה למשטרה והגישה תלונה בעניין מסמך שהוגש על ידי העותרים.

המסמך המזויף לכאורה

המסמך המזויף לכאורה

במסגרת העתירה שהוגשה על ידי שלמה סויסה באמצעות עו"ד תמר קידר הצהיר ראש העירייה כי מימון הפייסבוק הסתכם בסכום של 180 אלף ש"ח. אלא שבמהלך הדיונים הוגש מסמך על ידי העותרים ולפיו הוצאות מימון הפרסום בפייסבוק הנם בסכומים של 700 אלף שקל. הם טענו כי המסמך התקבל אצלם על ידי גורם שביקש להישאר בעילום שם.

עו"ד תמר קידר. צילום: אבי אלפסי

עו"ד תמר קידר. צילום: אבי אלפסי

שלמה סויסה באולם בית המשפט

שלמה סויסה

בעירייה עמדו המומים אל מול הנתון והחלו בבדיקה של המסמך, הבדיקה העלתה שמדובר במסמך אשר אינו תואם את המסמכים המצויים בספרי עיריית אשקלון וכי הסכומים הנקובים בו גבוהים באופן מהותי מאלו המופיעים בספרי העירייה. מכאן עלה החשד של גורמים מקצועיים בעיריית אשקלון זויף במטרה להטעות את ועדת הבחירות הארצית והיושב בראשה, השופט חנן מלצר, תוך שיבוש הליכי המשפט לכאורה.

בשל כך הגישה היום עיריית אשקלון תלונה רשמית במשטרת ישראל ובימים הקרובים, כך מקווים בעירייה, יוזמנו גורמים שונים למתן עדות בעניין.

טופס הגשת התלונה במשטרה

טופס הגשת התלונה במשטרה

עו"ד תמר קידר מסרה בתגובה: "אני מברכת על החלטת עיריית אשקלון שהנושא ייבדק ואשמח מאוד שעיריית אשקלון תנהג בשקיפות מלאה ותציג בפני הציבור את כל המועדים בהם עיריית אשקלון מימנה בשנת 2108 את דף הפייסבוק של תומר גלאם. באיזה סכומים ובאיזה חודשים. הלקוח שלי קיבל את המסמך מאדם בעיריית אשקלון שהצהיר על נכונות המסמך. ככל שהמסמך מזויף הוא לא נעשה כך על ידי מרשי אלא על ידי האדם שהציג זאת בפניו. מרשי לא טען המסמך אמיתי אלא שמהמסמך עולה חשש כי גלאם הצהיר דברי שקר. זו הייתה חובתו המוסרית והחוקית להביא את הדברים לידיעת בית המשפט ולכן התבקש יו"ר ועדת הבחירות שמי שיצהיר על הוצאות העירייה הוא גזבר העירייה ולא נקבעו מסמרות לכאן או לכאן. כל תוצאה שתביא לחשיפת האמת היא מבורכת".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר