יגאל מולנר ובתו אמילי
יגאל מולנר ובתו אמילי

סוף טוב: רוסיה הסירה את המגבלות ואמילי הקטנה נחתה בישראל

השלטונות הרוסים מנעו מאמילי מולנר בת ה-4.5 מאשקלון, לצאת מהמדינה לאחר שחרגה ממספר הימים שניתנו לה במסגרת הוויזה. לאחר מאבקים ארוכים, היום היא נחתה בישראל ורצה לזרועותיו של האב המאושר

פורסם בתאריך: 9.12.19 20:05

     

לאחר שבועיים שבהם השלטונות ברוסיה לא אפשרו לאמילי מולנר לצאת מהמדינה בחזרה לביתה בישראל, היום היא נחתה בשדה התעופה.

היום אחר הצהריים, בשדה המתין לה אביה, יגאל, וספר את הרגעים שתרד מהמטוס. לצדו של יגאל עמד ח"כ האשקלוני, אלכס קושניר שסייע בהבאתה של הילדה לישראל.

יגאל מולנר ממתין לבתו

יגאל מולנר ממתין לבתו

ברגע שהיא יצאה מאולם הנוסעים היא זינקה לידיו של האב יגאל שהרים אותה וחיבק אותה חזק. "אין הקלה, יש את המשימה הבאה לדאוג לה לעתיד הרבה יותר טוב כמה שניתן", הוא אמר ולא הרחיב עוד.

ח"כ קושניר, יגאל מולנר ובתו אמילי

ח"כ קושניר, יגאל מולנר ובתו אמילי

כזכור, אמילי, בת ה-4.5 נסעה עם סבתה לרוסיה לצורך טיפולים, מאחר והיא אובחנה על הרצף האוטיסטי. אלא שהיא חרגה ממכסת הימים שהיה מותר לה על פי הוויזה שקיבלה והשלטונות הרוסים לא אפשרו לה לצאת מהארץ. האב יגאל, המוכר באשקלון כשף פרסם פוסטים והתראיין לתקשורת וסיפר על הכאב שנגרם שלו מכך, "אני פשוט רוצה להחזיר את הילדה שלי הביתה", הוא כתב בכאב.

ח"כ קושניר סיפר כי הפעיל גורמים רבים על מנת לסייע בהחזרתה של אמילי לישראל, "הכי חשוב היה לחבק את יגאל והיו הרבה רגעי חרדה, הפעלתי את כל הגורמים הישראליים שקיימים באזור ההוא ואני יכול לשבח את הפעולות של משרד החוץ, שעשו עבודה טובה. וארגון נתיב שליווה את המשפחה של יגאל עד השדה. והכי חשוב לראות את אמילי יוצאת יגאל מחבק אותה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הוא הוסיף כי הרגיש הזדהות עם האב, "פעלתי כבן אדם, יש פה אבא שנמצא רחוק מהבת שלו, גם אני אבא וגם לי יש בת ורק לדמיין את המרחק ואי היכולת לחבק אותה ולכן עשיתי הכל כדי לעזור לו".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר