קורס שיט בדרום. תמונה ממאגר Shutterstock
קורס שיט בדרום. תמונה ממאגר Shutterstock

קורס שייט בדרום

הקיץ כבר כאן וזה הזמן הטוב ביותר להתחיל את קורס השייט שיהפוך לכם את התקופה החמה בשנה למושלמת

פורסם בתאריך: 13.6.19 15:03

     

בית הספר לשייט אדווה

דמיינו לכם סיטואציה עתידית, אתם נמצאים על יאכטה בים, הים שקט ובאופק ישנם רק קילומטרים שלמים של משטח כחול אשר נפרס אל מול עיניכם. הרוח מבדרת לכם את השיער (ואם כבר יש לכם קרחת, אז לפחות היא מחליקה לכם על הראש), מהיאכטה בוקעים צלילים של הלהקה האהובה עליכם, ומסביבכם חברים ומשפחה, יושבים, אוכלים, שותים ונהנים.

אם הסיטואציה הזו נשמעת לכם יותר מדי טובה מכדי להיות אמיתית, תשמחו לשמוע שדווקא הפעם אתם טועים. כיום, ישנם יותר ויותר בתי ספר שיכשירו אתכם להשיט כל כלי ים, החל מאופנוע ים קטנטן ועד יאכטה עצומה שיכולה לשאת עשרות אנשים. הדבר היחיד שמרחיק ביניכם לבין חיים של רוגע על הים הוא רק רישיון שייט, ואת זה תוכלו כבר להשאיר ל"בית הספר לשייט אדווה" שיכשיר אתכם להיות ימאים מדופלמים.

"בית הספר לשייט אדווה" הוקם לפני קרוב לעשור על ידי רפי ושמעון, שני מורים לימאות בבית ספר, שהחליטו לשלב בין האהבה שלהם לים, התשוקה שלהם ללמד והרצון להקים עסק משלהם.

כמומחים מובילים בתחומם התקדמו השניים מהר מאוד וכיום מעבירים שיעורים ומלמדים תלמידים בכיתות הלימוד שלהם באשקלון, אשדוד ובאר שבע.

"תמיד אהבנו את הים, אני הגעתי מרקע ימאי קלאסי, הייתי קצין בצי הסוחר, שירתתי בחיל הים ואני עובד כמורה לימאות ב-20 השנים האחרונות. שמעון, הוא בוגר אוהלו (מכללה אקדמית להכשרת מחנכים) וגם לו 20 שנות ניסיון כמורה לחינוך ימי". מספר רפי.

"אנחנו יודעים מה הים עושה לאנשים, יש אנשים שבשבילם לצאת לים זה כמו שעת טיפול אצל פסיכולוג, זה מרגיע, זה מחבר לטבע, זה נותן מנוחה מכל הדאגות של חיי היום יום, לפעמים להפליג בים הוא כל מה שצריך בחיים. רצינו לאפשר לאנשים ליהנות מהים כמו שאנחנו נהנים ממנו ולכן הרכבנו מספר מסלולי לימוד שמאפשרים לכל אחד להוציא את הרישיון שהכי מתאים עבורו, ולהתמקצע באופן מעשי בשייט על הים".

לכל הדואגים והחוששים שביניכם, נבטיח שהלימודים עצמם סופר כיפיים וכמובן מעשיים ככל האפשר. אתם תשבו בכיתה, תלמדו כל מה שצריך לדעת על שייט בים, ולאחר מכן תעשו מבחן ותוכלו להתחיל להפליג אל עבר השקיעה.

קרדיט: בית הספר לשייט אדווה

קרדיט: בית הספר לשייט אדווה

בית הספר מעביר לימודים על אופנוע ים, סירה בעוצמה א' ובעוצמה ב' (שיאפשרו לכם להתרחק עד 4 מייל מהחוף), רישיון משיט 30 (שיאפשר לכם להשיט יאכטה גדולה ולהתרחק עוד יותר מהחוף) ולאחר מכן תוכלו לשדרג את הרישיון לבינלאומי, לשכור יאכטה ולהתחיל לשוטט מסביב לעולם.

אגב, למי שמתעניין בקריירה בהשטת יאכטות וספינות, המקום מציע גם לימודים והכשרה של משיט ספינה בשכר.

נרגיע ונאמר שלא תצאו לים לפני שאת ערוכים ומוכנים להתמודד עם כל סיטואציה (מלבד הקראקן האיום שמגיע מהמצולות), הקורס יכשיר אתכם בניווט חופי, ניווט מכשירים, ימאות ומכונאות ימית, בסופו אתם כבר תהיו המקגייור של הים.

כמו כן, נציין כי כמובן שאין לכם צורך להחזיק יאכטה משלכם, תוכלו פשוט להצטרף למועדון השייט של בית הספר וליהנות ממגוון הטבות כמו כרטיסייה להשכרת יאכטה, שימוש בציוד ובמתקנים, ועוד. תשמחו ודאי גם לשמוע שמועדון השייט יחבר אתכם עם חובבי ים כמוכם ויאפשר לכם להשכיר יאכטות יחד עם עוד חברים מהמועדון או להצטרף להפלגות עם המורים ולרכוש עוד כלים וידע על הדרך.

לפני שאתם הולכים להזמין מהאינטרנט כובע של רב חובל, רפי ושמעון מזמינים אתכם להפלגת היכרות ללא עלות על היאכטה, לצד בירת חיטה מרעננת שרפי מכין במקום. אם החלטתם לצאת להרפתקאה של חייכם "בית הספר לשייט אדווה" הוא המקום המושלם להתחיל בו.

Adva Sail

Adva Sail

כתובת: מארינה אשדוד ומארינה אשקלון

טלפון: 052-8335957, 050-4653515

אתר

קורס סקיפרים

פייסבוק

קרדיט: בית הספר לשייט אדווה

קרדיט: בית הספר לשייט אדווה

קרדיט: בית הספר לשייט אדווה

קרדיט: בית הספר לשייט אדווה


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר