דרור אלמלם. צילום: אורי קריספין
דרור אלמלם. צילום: אורי קריספין

מנכ”ל הפועל אשקלון לשעבר דורש 1.2 מיליון שקלים

דרור אלמלם טוען כי פוטר שלא כדין מניהול מועדון הכדורגל הפועל אשקלון ודורש פיצויים המשקפים שכר של 40 אלף שקלים בחודש. גם חברת האבטחה ח.א.ש דורשת תשלום חוב. האם השלב הבא הוא פירוק העמותה?

פורסם בתאריך: 7.4.19 15:54

     

עד לא מזמן היה דרור אלמלם מנכ”לה הגאה של קבוצת הפועל אשקלון. הוא הגיע עמה להישגים רבים, הכוללים עליות ליגה והישארות הירואית, אך לצד זה אקורד הסיום היה חמוץ עם ירידה לליגה הלאומית. כל זה לא הכין אותו ליום שאחרי הפועל אשקלון.

כזכור, אלמלם פרסם בינואר האחרון פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, ובו תיאר את המצב שהוביל לסיום תפקידו במועדון. “אחרי ארבע שנים וחצי בתפקיד מנכ”ל מועדון הכדורגל הפועל אשקלון פוטרתי מתפקידי על ידי דירקטוריון עמותת ותיקי אשקלון”, הוא בישר בריש גלי.

בהמשך הפוסט כתב אלמלם על מערכת היחסים שלו עם ראש העיר הנבחר תומר גלאם, אשר הובילה בסופו של יום להחלטה לסיים את תפקידו לאחר שלדבריו: “נתקלתי בחומה בצורה מצד העירייה ובנחישות ואסרטיביות מצד העמותה. צד אחד סגר בפניי את הדלת, ואילו הצד השני פירש את הרצון שלי להוביל למתווה בכל מחיר כחולשה”.

היו ימים. אלמלם, גלאם ומגיה בימים יפים יותר. צילום אורי קריספין

היו ימים. אלמלם, גלאם ומגיה בימים יפים יותר. צילום אורי קריספין

כעת, לאחר חודשים מספר, הגיב אלמלם במכתב התראה לפני תביעה אשר שלח בפקס למשרדי המועדון באמצעות עו”ד טל ספיבק. למרות מצבה של הקבוצה, שבימים אלה מתקשה לשלם שכר לעובדיה ולא מקבלת כספים מעיריית אשקלון לטובת עניין זה, אלמלם החליט למצות עם המועדון את הדין ולפתור את הפלונטר בין כותלי בית המשפט.

במסגרת התביעה טוען אלמלם להפרת הסכם ודורש תשלומי שכר עבור חודשי העבודה פברואר-מאי, אשר מסתכמים בסכום של 120 אלף שקלים, זאת על בסיס שכר חודשי של 30 אלף שקלים. נוסף על כך, אלמלם דורש סכום של 480 אלף שקלים עבור עונת המשחקים הנוכחית (20/19) על בסיס שכר חודשי של 40 אלף שקלים, והדבר נכון גם באשר לעונת המשחקים הבאה (21/20) עם דרישה לאותם סכומים. נוסף על כך, הרי שאלמלם טוען כי מגיעים לו פיצויי פיטורים על סך של 135 אלף שקלים, מה שאומר שסכום התביעה הכללי נעמד על סכום אסטרונומי וכבד של 1,215,000 שקלים.

מכתב ההתראה ששלח אלמלם

מכתב ההתראה ששלח אלמלם

מכתב ההתראה ששלח אלמלם

מכתב ההתראה ששלח אלמלם

עוד מצוינת במכתב ההתראה העובדה שהחוזה שעליו חתם אלמלם ביולי 2017 תקף לארבע שנים וכפוף למימוש האופציה שבחרה הקבוצה לממש. “מצער ומאכזב לגלות כ למרות שמרשי השקיע משך שנים את מלוא מרצו ובזמנו, ראיתם לנכון לפטרו כלאחר יד, גם לאחר שמרשי ניאות להוריד משכרו באופן משמעותי כאשר רק טובת הקבוצה לנגד עיניו, גם אם הדבר בא על חשבונו, תרתי משמע”, נכתב על ידי עו”ד ספיבק.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




אלמלם העניק למועדון אורכה של שבעה ימים לטובת הסדר התשלומים, ולאחר שזו לא עמדה בכך, יחד עם עורך דינו הוא שוקד בימים אלו על תביעת המועדון באופן רשמי.

בתוך כך, גם חברת מוקד ח.א.ש מקבוצת נ.ג'אן הגישה בקשה לתשלום חוב בסך 105 אלף ש"ח עבור שירותי אבטחה שקיבלה הקבוצה ולא שילמה עבורה. בעמותה המנהלת את הקבוצה הפנו אצבע מאשימה לראש העירייה תומר גלאם.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר