מוקד ח.א.ש. צילום: מתן כהן
מוקד ח.א.ש. צילום: מתן כהן

חוב של 100 אלף ש"ח: מוקד ח.א.ש נגד הפועל אשקלון

המוקד מקבוצת נ.ג'אן דורשת 105 אלף ש"ח בגין חובות עבור שירותי אבטחה. אמנון גלולה: "החובות הם תוצאה של אי עמידת העירייה בהתחייבויותיה"

פורסם בתאריך: 1.4.19 18:04

     

העמותה המנהלת את קבוצת הכדורגל הפועל אשקלון היא עמותת "ותיקי הפועל אשקלון", ככזו היא האחראית על תשלומי השכר בקבוצה והיא זו שמקבלת את התקציבים מהעירייה ומשאר הגופים.

בעירייה כזכור, דורשים להחליף את חברי העמותה מאנשי אמונו של ראש העירייה לשעבר, איתמר שמעוני לאנשי אמונו של ראש העירייה תומר גאלם. בעמותה מסרבים לכך ולכן הופסקו העברות התקציבים מהעירייה. הדבר גרר אי תשלום שכר לעובדי הקבוצה ולשחקנים מה שהביא אותם לשבות ולא להתאמן. כעת הגיעה תורם של הנושים לדרוש את חלקם מהעירייה.

בשנים האחרונות, קבוצת הפועל אשקלון השתמשה בשירותי האבטחה של חברת מוקד ג'אן, שתובעת את העמותה על אי תשלום חובותיה לחברה בסך 105 אלף ש"ח. החברה הגישה השבוע באופן ידני את מכתב התראה לפני תביעה באמצעות עו"ד אלי סלהוב.

מלבד שירותי אבטחה, קבוצת נ.ג'אן, היא ספונסרית של הקבוצה ותמכה בה בשנתיים האחרונות בסכום של 250 אלף ש"ח.

בנוסף, בעמותה מודעים לכך שדו"ח מבקר העירייה על העמותה נמצא כעת בידיי העירייה והוא נלמד בימים אלו. בקבוצה מודעים לכך שיתקשו להמשיך לתפקד ללא ניהול תקין וללא יכולת העירייה לנטול לידיה את העמותה.


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2K7kMOD


חבר העמותה, אמנון גלולה אמר היום ל"כאן דרום": "חברי העמותה אינם מקבלים שכר מהקבוצה וזכו במכרז שמאפשר להם לנהל את הקבוצה לעוד שנתיים נוספות. אין שום סיבה שנקום ונעזוב או לדרוש מאיתנו ללכת כתנאי להעברת הכספים. חובות אלו הם כתוצאה מאי עמידת העירייה בהתחייבויותיה כלפי הקבוצה. העמותה היא מנהלת אך אינה מביאה כספים מהבית ומסתמכת על כספי העירייה, שמונעת ממנה לקבל אותם".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר