אורי דוד ז"ל
אורי דוד ז"ל

ההרוגים בכביש 232: השוטר אורי דוד ובנו אביאל

הבשורה הקשה הגיעה ביום שישי למושב בני דרום. השוטר הוותיק והמוכר ממשטרת אשקלון ובנו מצאו את מותם בתאונה המחרידה. הם יובאו למנוחות הלילה בבית העלמין במושבם

פורסם בתאריך: 22.12.18 22:47

     

בתאונה הקשה שארעה ביום שישי בבוקר בכביש 232 בין צומת חלץ לכוכב מיכאל נהרגו אב ובנו, שוטר משטרת אשקלון רס"ב אורי דוד ובנו החייל אביאל דוד.

האב השוטר שרת 24 שנים בשורות המשטרה. באשקלון היה דמות מוכרת וידוע בעיר כשוטר ממשרד התנועה בתחנה המקומית. אורי ז"ל זכור כשוטר אדיב ומקצועי שהתמיד לשמור על קור רוח בכל מקרה שבו נשלח לטפל.

לפני חצי שנה שובץ במוקד המידע הארצי של משטרת ישראל וחנך שם שוטרים צעירים שלמדו מנסיונו העשיר בשטח.

רצה הגורל ודווקא בתחום התנועה שבו עסק רוב שירותו במשטרה שתכליתו מלחמה בתאונות הדרכים שגובה קורבנות רבים, דווקא בתאונת דרכים הוא מצא את מותו.

רס"ב אורי דוד ז"ל

ביום שישי נסעו אורי ובנו אביאל ממושב בני דרום לביקור של יום שישי בבית הוריו של אורי במושב חלץ. דקות בודדות לפני שהיו אמורים להגיע למושב ארעה התאונה המחרידה.  על פי הידוע, אביאל נהג ברכב הסיטרואן המשפחתית. מסיבה שאינה ידוע ושבוחני התנועה כעת חוקרים, התנגש רכבם שנסע דרומה  חזיתית במיניבוס שבא מולם ונסע צפונה. את הפגיעה החזיתית הקשה ספג הרכב המשפחתי וכתוצאה ממנה נהרגו השניים במקום.

זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

 

 

הבן אביאל שרת כלוחם בגדוד קדם בחטיבת החילוץ וההדרכה של פיקוד העורף. הוא היה אהוב על כולם. חבריו עדיין מתקשים לעכל את הבשורה הקשה.

אביאל דוד ז"ל

"אביאל אח יקר שלייי אני לא מאמין שאני כותב את זה, רק שבוע שעבר ישבנו בשבעה של אבא של נהוראי ואמרתי כמה עצוב שאנחנו נפגשים באירועים כאלה ובאת והצעת שנעשה ערב כל הכיתה ביחד, אני זוכר את היום הראשון שהגעת לפנימיה ושהצעתי לך לבוא לישון בחדר שלי, אני זוכר את הצחוקים שעשינו ביחד את כל שטויות שעשינו ביחד, אני לא אשכח את הפעם הראשונה שנתתי לך סיגרה ונחנקת, אני לא מעכל את זה שאתה כבר לא איתנו" כתב עליו חברו בני מלקו בפייסבוק "אני לא מאמין שאני מתחיל לדבר עלייך בלשון עבר, אביאל חבר שלי יקר אני אוהב אותך ״געגועים לך חבר, לא מעכל החברים אותך עוד אוהבים ובליבם אתה חסר איך שפתאום ביום הכל נגמר, הלב נדם, החדר קר, ובליבי לנצח לא אשכח אותך, אח יקר, תספר לי איך למעלה תספר לי מה אתה מרגיש אני תמיד חושב עלייך הכל שונה לי בלעדייך לב כואב לא מאמין אייך נקטפת עוד צעיר לגורל אין רחמים הוא קוטף רק ת׳טובים״

הבשורה המרה הגיעה לפני כניסת השבת למושב בני דרום בה התגוררה המשפחה.

לאורי המנוח ולאישתו היו שישה ילדים. עם מותם של השניים הם הותירו אחריהם את אם המשפחה וחמשת ילדיה.

הלווייתם תתקיים הלילה, מוצאי שבת פרשת ויחי בבית העלמין בבני דרום.

יהי זכרם ברוך

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר