זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

כביש 232: 2 הרוגים בתאונת דרכים קשה

פורסם בתאריך: 21.12.18 11:57

     

לפני זמן קצר ארעה תאונת דרכים קשה בין צומת חלץ לצומת גבעתי. מדיווח ראשוני נמסר כי מדובר על תאונה קשה בין מיניבוס לרכב פרטי.   2 גברים, אב ובנו צעירים טופלו על ידי כונני מד"א לכיש כשהם במצב אנוש. לאחר נסיונות החייאה נקבע מותם.

הרכב שנפגע ובו נהרגו הצעירים. צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דרום

הרכב שנפגע ובו נהרגו הצעירים. צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דרום

פצוע נוסף בשנות ה-50 לחייו נלכד באחד מכלי הרכב ומצבו בדקות הראשונות הוגדר בינוני. צוותי כיבוי אש והצלה חילצו את האיש מרכב והוא פונה באמצעות מסוק מד"א למרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע.

הפצוע מועלה למסוק מד"א. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הפצוע מועלה למסוק מד"א. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חובש רפואת חירום במד"א אלאור טוויל ופראמדיק מד"א אייל חן סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין רכב הסעות מסחרי שהיה ריק מנוסעים ורכב פרטי. 2 הנוסעים שהיו ברכב הפרטי נלכדו כשהם מחוסרי הכרה, בסיוע עוברי אורח וכוחות הכיבוי חילצנו אותם מהרכב אבל הם היו עם פגיעות קשות וללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם. נהג הרכב המסחרי שנפגע בחזה חולץ מהרכב למסוק מד"א שנחת בסמוך ופונה לבי"ח סורוקה כשמצבו בינוני והוא בהכרה".

"כשהגענו למקום ראינו רכב מסחרי ורכב פרטי מעוכים על הכביש, מחוץ לרכב הפרטי שכב גבר כבן 40 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב מערכתית קשה, לאחר שביצענו בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו, בתוך שני הרכבים הנהגים נלכדו בכסא הנהג, ברכב הפרטי צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא סימני חיים ולאחר שהכבאים חילצו אותו נאלצנו לקבוע את מותו" סיפר פראמדיק מד"א, אלכס קוסינוב והוסיף "נהג הרכב המסחרי גבר בשנות החמישים חולץ בהכרה מלאה עם פגיעה רב מערכתית ולאחר טיפול ראשוני העברנו אותו למסוק מד"א שפינה אותו לבית חולים סורוקה במצב בינוני ויציב".

כוחות המשטרה במקום ובוחני תאונות הדרכים החלו בחקירת הסיבות לתאונה.

הכבאים עסוקים בחילוץ הפצוע. צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דרום

בעקבות התאונה נחסם כביש 232 בין צומת כוכב מיכאל לצומת חלץ.

ציבור הנהגים מתבקש לבחור בדרכים חלופיות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר