מוניות או לא להיות. פאפו עטון. צילום: פבל.

בית המשפט: פאפו עטון יפעיל את מוניות הרכבת

בית המשפט המחוזי בבאר שבע החליט לדחות את העתירה שהגישה מוניות שמשון נגד זכייתו של חיים פאפו עטון במכרז להפעלת תחנת המוניות ברכבת, זאת למרות שלל הקלטות מביכות ואף שהתנהלותו של עטון הוגדרה "בעייתית". עטון: "שמח שהצדק יצא לאור"

פורסם בתאריך: 13.7.17 20:14

     

ביום שלישי השבוע פסק בית המשפט המחוזי בבאר שבע כי העתירה המנהלית של מוניות שמשון נדחית וקבע כי הזוכה במכרז להפעלת תחנת מוניות במתחם תחנת הרכבת באשקלון הינה מוניות השעון של חיים פאפו עטון.

השופטת שרה דברת קבעה בפסק דינה כי אין מקום לפסול את הצעתו הזוכה של פאפו עטון וקבעה כי החלטת ועדת המכרזים של רכבת ישראל מיום 10.5.2017 לאשרר את זכייתו של עטון במכרז הינה סבירה, ואין מקום להתערב בה. ולפיכך ביטל את הצו הארעי שניתן לטובת מוניות שמשון ודחה את העתירה.

תחנת המריבה. תחנת המוניות במתחם הרכבת באשקלון. צילום: אלירם משה.

 

במסגרת העתירה הגישה מוניות שמשון תמלילי הקלטה שבהם נשמע עטון כשהוא מתפאר בקשריו עם בכירי הרכבת ואנשי משרד התחבורה. בפסק הדין ציינה השופטת כי התנהלותו של עטון “כפי שהיא עולה מההקלטות, הינה בעייתית, גם אם אין בה כדי להביא לפסילת המכרז”.
עטון עצמו בירך על החלטת בית המשפט והודה לכל מי שתמכו בו לאורך כל הדרך ומסר לחבריו הנהגים כי הוא שמח וגאה שהצדק יצא לאור ומקווה כי יצליח להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחות הרכבת: “אנחנו נעבוד בצורה מקצועית ואדיבה ונעשה ככל שבידנו לתת שירות איכותי לכל לקוחותינו. אנו לא מביטים אחורה ולא נוטרים לאף אחד, אלא מקווים שכל נהג מונית שירצה בכך יוכל להתפרנס בשקט ובכבוד.
בעזרת השם ובשם השם נעשה ונצליח. הבוטח בה’ חסד יסובבנו”, אמר עטון.

עורכות הדין תמר קידר וריקי אשקלוני, אשר ייצגו את עטון בתשובה לעתירה, מסרו כי הן מרוצות מאוד מהחלטת בית המשפט הנכבד, אשר קבע כי מוניות השעון עמדו בתנאי הסף (שנדרשו לצורך הזכייה במכרז), על אף ניסיונות שונים של העותרת מוניות שמשון להציג מצגי שווא בעניין על מנת לפסול את זכיית פאפו. “פאפו הינו אדם טוב לב, בעל אישיות יוצאת דופן של אנושיות וחסד. פאפו הינו בעל סיווג ביטחוני גבוה והוא מסיע אנשי ביטחון, שופט ואנשי עסקים בכירים ומכובדים בישראל. ההמלצות על מקצועיותו של פאפו, כפי שהוצגו בפני ועדת המכרזים ובית המשפט, הגיעו מאנשי עסקים בכירים לרבות יושב ראש חדשות ערוץ 2, מנהל במשרד ראש הממשלה, פרופסורים, רופאים ומנהלים בחברות הייטק וחברות גדולות במשק. צר היה לנו כי העותרת השתמשה בתכסיסים זולים של גיוס חוקר פרטי שנקט באמצעים בלתי חוקיים של האזנות סתר ומעקבים. כולנו תקווה כי העותרת תשכיל להבין כי זכיית פאפו במכרז הייתה כדת וכדין וכי כל ניסיון לפסול את זכייתו לא ייצלח”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר