נבחרת מיטב אשקלון באליפות מודיעין.
נבחרת מיטב אשקלון באליפות מודיעין.

ג'ודו: הישגים למיטב אשקלון באליפות מודיעין הפתוחה

פורסם בתאריך: 13.12.18 15:57

     

תחרות ג'ודו מסורתית לזכרו של דניאל לזר ז"ל נערכה זו הפעם החמישית ברציפות ביום שלישי (4.12) באולם ספורט הי"א במודיעין. קשה היה לדמיין מיקום ומועד אותנטיים יותר בעיצומו של חג המכבים מאשר בחבל ארץ זה, בו פרץ לפני כ-2200 שנה המרד המדובר כנגד השלטון היווני…

יוזם הטורניר והרוח החיה שמאחורי הרעיון הוא דורון לזר, ספורטאי ושופט פעיל באיגוד הג'ודו הישראלי. היוזם הוא אביו של דניאל ז"ל שנפטר בשנת 2014, חודש לאחר יום הולדתו ה-12, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. דניאל, שהיה ספורטאי מצטיין, הספיק בחייו הקצרים לזכות בתואר אלוף ירושלים וסגן אלוף ישראל לילדים בג'ודו. אביו דורון שם לו למטרה להמשיך את דרכו בענף הג'ודו ולפני כשנה הגיע לחגורה שחורה אותה קיבל במהלך טקס מרגש…

דורון ובני משפחתו בחרו להנציח את בנם באירועים ותחרויות ג'ודו ובכך נערכת זו השנה החמישית ברציפות "אליפות מודיעין הפתוחה" לזכרו של דניאל לזר ז"ל אשר הפכה השנה לאירוע ספורט מרכזי של חופשת חנוכה וזאת לאחר שהתקיימה בשנים קודמות במהלך חג השבועות.

בתחרות השנה נטלו חלק כ-600 ספורטאים מתלמידי היסודי ועד הבוגרים, נציגי מועדוני הג'ודו מכל רחבי הארץ. אי אפשר היה להתעלם מנוכחות המשלחת המכובדת של "מיטב אשקלון" בהרכב של 22 ג'ודוקאים וג'ודוקאיות. חניכיו של המאמן האשקלוני אייזיק מיקאילוב הורגשו היטב באולם התחרות כבר במהלך החימום ובלטו לכל אורך יום התחרות בעידוד היחודי, בתמיכת הספורטאים אחד לרעהו, בגיבוש המשפחתי בלתי רגיל וכמובן ביכולת משכנעת על רביעיית מזרני הג'ודו אשר בזכותה הוכרעו לא מעט קרבות של ג'ודוקאי אשקלון כתוצאה מתרגילים מבריקים.

לא פחות מ-19 מדליות התווספו לפנתאון התהילה של מיטב אשקלון בתום יום התחרות: 7 זהב, 9 כסף ו-3 ארד.

גודוקאי אשקלון על הפודיום

גודוקאי אשקלון על הפודיום

במקומות ראשונים ומדליות זהב בקבוצות המשקל שלהם זכו: נינה פרלגשווילי, ליאל וישנבסקי, נתנאל אשורוב, תומר ליטוינוב, שילה אלהרר, יניב "המגניב" קוזנצוב וליאור פרסקובסקי.

במקום השני ומדליות כסף זכו יסמין אשורוב, טל לאון, ליה בוגוסלבסקי, ליאב אשגרי, תומר אשרף, משה אשורוב, מקס קרסנר, לאון דמידובסקי והראל ויספפר.

גם הבנות מככבות

אל המקום השלישי ומדליות ארד הגיעו יהונתן ברודסקי, ליאם שטרית ודניאל צוקרמן.

ביום ראשון השבוע (9.12) נערכה תחרות מסורתית "אליפות אשקלון הפתוחה" בג'ודו פרי יוזמתם של עיריית אשקלון ומועדון הג'ודו מיטב אשקלון. התחרות שעברה בסימן הנר השמיני של חנוכה שימשה במה לשכבה רחבה של ג'ודוקאי אשקלון כולל הספורטאים החדשים בענף מאחר וההשתתפות היא החל מגילאי גן ועד כיתות ט'.

אליפות אשקלון הפתוחה. בנוכחות ממלאת מקום ראש העירייה, סופה ביילין

בתחרות חנוכה השנה נטלו חלק כ-60 ג'ודוקאים וג'ודוקאיות מתוצרת בית הספר לאלופים של המועדון המקומי מיטב אשקלון בהדרכת המאמן הבכיר אייזיק מיקאילוב.

גודוקאי מיטב אשקלון

ממלאת מקום ראש העיר סופיה ביילין השתתפה בטקס פתיחת התחרות ונשאה דברי ברכה והערכה לספורטאים הצעירים ולמאמנם על שלל הישגים בזירה הארצית ואיחלה להם בהצלחה בהמשך העונה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר