חתן התנ"ך עם מוריו

חתן התנ"ך העירוני: אלרואי ניסים

הילד התימני מגבעת ציון הצליח לענות על עוד ועוד שאלות וגם בשלבי המתקדמים והקשים הבחין בקיאות מרשימה. גם בשאלת ראש העיר לא התבלבל וזכה בתואר שמסמן לו אולי את העתיד בחידון התנ"ך העולמי

פורסם בתאריך: 13.6.18 13:44

     

יש לאשקלון חתן תנ"ך. אלרואי ניסים הוכתר בתחילת השבוע כחתן התנ"ך של אשקלון לאחר שגבר בסופו של חידון התנ"ך מותח על מתמודדים מחמישה עשר בתי ספר בכל רחבי העיר.

אלרואי ניסים בן ה-11 בלבד לומד בבית הספר נווה ציון בשכונת שמשון. במהלך החודש וחצי האחרון ספר התנ"ך היה צמוד אליו ובכל יום הוא למד עוד ועוד פרקים כדי להיות מוכן למעמד שבו הצליח כאמור לכבוש את המקום הראשון.

החידון התקיים בהיכל התרבות מול קהל של מאות תלמידים והורים שבו לצפות בילדיהם מפגינים את ידיעותיהם בספר הספרים. את ניסים ליוו הוריו ומוריו, יחד עם מנהל בית הספר הרב שריה דחוח הלוי.

עם הפרס מריקושט ומוריו

כבר מתחילת החידון סומן ניסים כמי שמועמד להגיע עד לשלבים המכריעים. בשלב 'מקבילית המוחות' הלפני אחרון הצליח ניסים לענות על כל התשובות ולהשאיר את המתמודדים מולו פעורי פה. גם על שאלת ראש העיר הצליח לענות במלואה וגרף את מירב הנקודות.

בבית הספר נווה ציון היו גאים השבוע בהישג של תלמידם. גם בבית הכנסת בו הוא מתפלל עם אביו מכירים את הילד התימני שמקפיד בכל שבת לעלות לקרוא 'שישי' בדיוק רב ובסלסולים.

ניסים הוא בן להורים אנשי חינוך שבמשך שנים עמלים להביא את תלמידיהם להישגים מרשימים. הפעם הם ראו את בנם עושה זאת ומסב להם נחת. כעת הם לא פוסלים גם לעודד אותו להמשיך בלימוד כדי להתמודד בעוד מספר שנים גם בחידון התנ"ך הארצי והעולמי.

החידון נערך בחסות חנות ריקושט אשקלון שגם העניקה לזוכה את הפרס בשווי מאות שקלים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר