מנהלות הקבוצה, חופית לוגסי וסיון שפר

מה לא לבשת היום לעבודה?

בסוף השבוע הבא יתקיים בבית העם יריד אופנה ייחודי, מכירת ביגוד ואקססוריז לטובת נערות בסיכון. היריד הוא פרי יוזמתה של קבוצת הפייסבוק “מה לבשת היום לעבודה?” שחברה למועצת הנוער אשקלון למען אירוע חברתי בסטייל אחר. חופית לוגסי וסיון שפר, מנהלות הקבוצה, מספרות על כך

פורסם בתאריך: 1.6.18 13:21

     

הקבוצה כשמה כן היא; “מה לבשת היום לעבודה?” יוצאת מנקודת הנחה שלכל אישה יש סטייל משלה, לכל אחת יש את הטעם הייחודי שלה, בכל בוקר היא ממציאה את עצמה מחדש, אז למה לא לשתף את זה? זה אולי נשמע מוזר לכמה מכן, אבל אם התעוררתן הבוקר, והדבר הראשון שחשבתן עליו הוא מה תלבשו היום בתמונה שתעלו לפייסבוק, כנראה שאתן כבר מזמן חלק מהקבוצה. סיון שפר ואני, חופית לוגסי, מנהלות את הקבוצה שחברות בה כ-2,000 נשים, רובן אשקלוניות.

נשים ואופנה זה משהו שתמיד הלך יד ביד. את יכולה להיות אישה חזקה בעלת קריירה ענפה, אבל עדיין תגניבי מבט חטוף במראה שנייה לפני שאת יוצאת מהבית. זה חשוב לכולנו, גם אם קשה להודות בזה – נעים כשהמראה מחייכת בחזרת. בין השגרה היומית, הקריירה, ההורים, הילדים (ויש לנו בקבוצה אפילו נשים מהממות עם נכדים), לפעמים כל מה שאנחנו צריכות זה פשוט פסק זמן מהמרוץ. אז אנחנו החיוך מאחורי המראה, תחנת התרעננות מלאת פרגון, או במקרה של בנות הקבוצה: “אחווה נשית ויזמות עם סטייל אחר”.

בקבוצת הפייסבוק הצומחת פעילות מגוון נשים מדהימות עם אנרגיה מחשמלת. ואיך שלא נביט על זה. בעידן הדיגיטלי כולנו מעלים תמונות לרשת, זה כבר עניין שבשגרה. אז אם ניתן לרתום את זה לעשייה חברתית, ליצור אחווה סביב זה ולקבץ נשים חזקות מהעיר לתוך מעגל מקשר של אופנה, למה לא?

בקבוצה עלה הצורך לקיים מפגש שיתבסס על טרנד החלפות הבגדים ומכירות של בגדים יד שנייה. ברחבי העולם קבוצות אופנה עורכות מסיבות החלפות בגדים מוצלחות שבהן נשים בעלות זיקה לאופנה פשוט נפגשות ומחליפות ביניהן בגדים. הדגש הוא על בגדים איכותיים שפשוט נתקעו אצלך בארון, ושכל אחת תשמח לרכוש, לעיתים אף בגדים יוקרתיים, בסכום שלא עולה על 100 שקלים.

אם בעבר אופנת היד השנייה הייתה נחשבת מילה גסה. היום כולנו יודעות שלפעמים המציאות הכי שוות בארון שלנו הגיעו משם. מרבית הנשים שתפגשו בכל יום יודו שהן אוהבות לרענן את המלתחה, ואין כמעט אישה שבגד חדש לא ידליק אצלה ניצוץ. תשאלו את הרופא, גם הוא יודע שבגד חדש זו התרופה הכי טובה ללב שבור או ליום קשוח בעבודה.

נשים, אנחנו מגוונות, אוהבות להתחדש, לאתגר, לשנות, ובסופו של יום להרגיש טוב לגבי איך שאנחנו נראות. ועדיין לא פגשתי את האישה שבאמת לבשה את הג’ינס ההוא משנה שעברה או את השמלה שקנתה במיוחד לחתונה של דודה רבקה, ומאז היא גלמודה בחושך, עם זיכרונות מימים חטובים יותר, מחכה שמישהי תוציא אותה לסיבוב בעיר.

למי מאיתנו אין עשרות בגדים שעלו לנו מאות שקלים, נלבשו פעם אחת והפכו אנדרטה ליום ההוא כשזה עוד נסגר עלינו? הגיע הזמן לשחרר, ולכן בנות הקבוצה חברו למועצת הנוער העירונית ויצרו יריד אופנה ייחודי, שכל ההכנסות ממנו יוקדשו לטובת נערות בסיכון בעיר – עשייה חברתית עם שיק.

מחיר כרטיס כניסה למתחם היריד 20 שקלים שכמובן יעברו לטובת נערות בסיכון בעיר אשקלון. כרטיס הכניסה ליריד מכירת הבגדים מקנה השתתפות בסדנת סטיילינג של הסטייליסטית ליאת אליעז, שבה יוגש כיבוד בריאותי. היריד ייערך ב-15.6.2018 בבית העם אשקלון בשעות 9:00-13:00. פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של הקבוצה “מה לבשת היום לעבודה?”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר