באי הכנס ברכז הכנסים במכללת אשקלון. צילום: אלדי שירותי צילום

צרכים מיוחדים: שבוע 'האחר הוא אני' נפתח

השבוע למען אוכלוסיית המוגבלים ובני משפחותיהם נפתח בכנס מרשים במרכז הכנסים במכללה שבנתה מודל מיוחד שמלווה אותם מתחילת הלימודים ועד קבלת התואר. והיתה גם הצגה של אמהות לילדים מיוחדים

פורסם בתאריך: 24.4.18 17:47

     

שבוע 'האחר הוא אני' של עיריית אשקלון, ששם במרכז את הילדים, הנערים והבוגרים בעלי הצרכים המיוחדים, נפתח אמש בכנס ססגוני במעמד אורחי כבוד רבים וביניהם ראש עיריית אשקלון בפועל תומר גלאם, סגן מנהל חינוך ותנו"ס באשקלון מר יובל זוזט, דיקאן הסטודנטים במכללה האקדמית אשקלון יואל ישורון, מפקחות מחוז דרום- בחינוך המיוחד דבי גוזל והגב' יוכי חג'בי, מנהלת מרכז תמיכה לסטודנטים לקויי למידה וצרכים מיוחדים ד"ר מירי קריסי ועוד.

בכיריה העירייה ומערכת החינוך בכנס. צילום: אלדי שירותי צילום

הכנס המרגש והחשוב התקיים במרכז הכנסים הבינלאומי במכללה האקדמית אשקלון ששמה לעצמה כמטרה עליונה את שילובם של סטודנטים בעלי מוגבלויות במוסדות להשכלה גבוהה.

את המודל הייחודי לשילוב ותמיכה בסטודנטים ליקויי למידה עם צרכים מיוחדים, מכניסתם למכללה עד סיום התואר, הציגה ד"ר מירי קריסי.

משלבים גם סטודנטים בעלי מוגבלויות. ד"ר מירי קריסי. צילום: אלדי שירותי צילום

בהמשך הערב נהנו המשתתפים מהמופע 'אם אנחנו כבר כאן, אז למה לא ליהנות מזה?' של אורנה סגל ויפעת נוימן ממושב הושעיה.

סגל ונוימן הן אימהות לילדים עם צרכים מיוחדים, אשר שרות, משחקות ומדברות על הכל: על הפרידה מהמון תקוות וחלומות שהיו להן לגבי הילדים שייוולדו, על שינוי הרגלי המשפחה ודרך החיים, על אמונה וכאב, ובעיקר על ההחלטה כי מתוך הקושי העצום שנחת עליהן הן בוחרות לצמוח.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר