כולנו בשביל מורן ארד

ביום שני הקרוב יתקיים ערב התרמה להצלת חייה של תושבת העיר מורן ארד, שמתמודדת עם מחלת הסרטן. בחלק האמנותי: מיקה שדה, נרקיס, גלעד לוי מ"הפיל הכחול" והצמד צחי רבינא ופרחית

פורסם בתאריך: 2.2.18 14:18

     

לפני כחודש הבאנו כאן את סיפורה של מורן ארד (32), שהתבשרה כי מחלת הסרטן תקפה את גופה בפעם השנייה לאחר שהחלימה מסרטן השחלה, שבו לקתה כשהייתה בת 13 בלבד. עוד לפני שעברה את ניתוח הכריתה היה לה ברור שהפעם היא לא מוכנה להיכנס לרוטינת הטיפולים הקונבנציונאליים, שכוללת טיפולים כימותרפיים והקרנות. היא החלה לחקור ומצאה מרכז ייחודי בחו”ל המספק טיפולים אלטרנטיביים לחולים במצבה. עלות הטיפול היא 220 אלף שקלים, ואותם מגייסת ארד בשבועות האחרונים.

רוב הסכום גויס כבר באמצעות עמותת "משפחה תומכת" ואת החלק החסר מקווים המארגנים לגייס באמצעות ערב ההתרמה שייערך בשבוע הבא באשקלון. הערב יתקיים בפאב הג’ק שבחוף דלילה, ויופיעו בו הזמרת מיקה שדה, גלעד לוי מה"פיל הכחול", נרקיס וצחי רבינא ופרחית.

“ברגע ששמעתי שהמחלה של מורן פרצה בפעם השנייה, היה לי ברור שאנחנו הולכים להרים לכבודה ערב”, אומרת נורית טופז, חברתה של מורן ומובילת תנועת "אשדודים". “נרתמנו חברים לדרך וחבריי לתנועה ועשינו משהו שאנחנו רגילים לעשות, אבל הפעם מחוץ לתחומי העיר שלנו ולמען מטרה חשובה, הצלת חייה של מורן. קיבלנו תגובות מאוד תומכות ומחממות את הלב, כולם נרתמו ללא היסוס. פאב הג’ק מיד אמר כן וגם האמנים אליהם פנינו, והעסקים המקומיים התגייסו. זאת התרגשות עצומה, ואנחנו מקווים שנצליח למלא את המקום ולהשלים את הסכום שחסר”.

“האמת שבהתחלה בכלל לא רציתי להיכנס לזה”, אומרת ארד, “זה הביך אותי כי פתאום גם הבנתי שמאז שחליתי בפעם הראשונה אני מסתובבת עם תחושה מאוד לא נוחה עם זה שהיה לי סרטן. אף פעם לא אהבתי לדבר על זה, ופתאום נוצר מצב שהייתי צריכה להכריז על זה ולצאת עם זה החוצה. מהר מאוד הבנתי שאין ברירה, שמתי על כף המאזניים את המבוכה שלי אל מול החיים שלי, וברור מה ניצח. עברתי תהליך מדהים, ועבורי זה היה סוג של סגירת מעגל. נחשפתי להמון אנשים טובים, שתורמים, כותבים ומציעים עזרה ותמיכה. כל כך הרבה אנשים נרתמים ועושים למעני, וזה מאוד מרגש אותי. זה גם גרם לי להעריך מחדש את האנושות ולהיזכר שאנחנו בסך הכול מוקפים באנשים טובים. אנשים פתחו את לבם אליי וגרמו ללב שלי להיפתח מחדש. אני מודה לכולם, באמת שאין לי מילים לתאר את התחושות שלי”.

ערב ההתרמה ייערך ביום שני 5.2 בפאב הג’ק. עלות כרטיס לתרומה: 50 שקלים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר