אנטה מרינין. צילום: אלה טריפליק

עובדת עיריית אשקלון הוכתרה כמיס עולם לנשים נשואות

אנטה מרינין, תושבת אשקלון, נבחרה למיס עולם בתחרות מלכות היופי לנשים נשואות שהתקיימה בגיאורגיה

פורסם בתאריך: 5.6.17 23:58

     

אנטה מרינין, עובדת בעיריית אשקלון, התמודדה אמש בתחרות מיס עולם לנשים נשואות. לתחרות הגיעו נשים מכל רחבי העולם ומי שכאמור קטפה את התואר הנחשק היא מרינין.

מרינין, בת 38, נשואה ואם לבת חיילת, נסעה לתחרות, שהתקיימה בבטומי, גיאורגיה, בסוף השבוע האחרון. "תודה רבה לכולם על התמיכה ועל הפרגון", כתבה מרינין בדף הפייסבוק שלה לאחר זכייתה.


בשבת האחרונה התראיינה מרינין ל"כאן דרום" וסיפרה על התחרות ואמרה: "מה שחשוב שיש לי פה הזדמנות מצוינת לספר לכולם על ישראל. אני בהחלט מתכוונת לדבר על המצב הביטחוני, על שגרת החיים כאן ועל העובדה שאנחנו רוצים לחיות בשקט ובשלום. יהיו שם גם נציגות ממדינות ערב, ואני מאוד אשמח את תהיה לנו אפשרות ליצור אינטראקציה ולדבר קצת, כי אני מאמינה שנוכל למצוא שפה משותפת. חשוב לי לספר לכולם על הבת שלי, חיילת בצה"ל וצוערת בקורס קצינים, שבגלל זה נבצר ממנה לטוס איתי. אני יודעת שזו קלישאה, ותמיד צוחקים על מלכות יופי שרוצות להביא שלום עולמי. אז לא, אני לא חושבת שנוכל להביא שלום עולמי, אבל אני חושבת שכל דבר כזה מתחיל בצעד קטן, בסיפור האישי שלנו כאזרחים, בסיפור שלי כאימא שרוצה שהבת שלה תהיה איתה, אבל היא חיילת ולא יכולה כרגע לצאת מהארץ. וכן, אני מייחלת ליום שבו הילדים שלנו לא יצטרכו להתגייס לצבא, ונחיה בשקט ובשלווה".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר