אקרדיטציה לברזילי. צילום: דוד אביעוז צילום רפואי דוברות ברזילי

"ברזילי מוביל לאומי ועולמי באיכות": תו תקן בינלאומי ויוקרתי למרכז הרפואי ברזילי

פורסם בתאריך: 24.3.23 17:55

מאת: מערכת כאן דרום | תוכן מקודם

המרכז הרפואי האוניברסיטאי ברזילי עמד בהצטיינות יתרה במבדק אקרדיטציה בינלאומי – JCI, שהתבצע במהלך כל השבוע האחרון.

אקרדיטציה של בתי החולים בארץ הינה תהליך בחינה חיצוני שמטרתו להעריך את איכות ובטיחות הטיפול הניתן בארגון. זהו תהליך הנותן הכרה פומבית לכך שהארגון עומד בסטנדרטים של בטיחות הטיפול ואיכותו, שנקבעו על ידי הגוף המעריך.

אקרדיטציה לברזילי. צילום: דוד אביעוז צילום רפואי דוברות ברזילי

אקרדיטציה לברזילי. צילום: דוד אביעוז צילום רפואי דוברות ברזילי

הליך האקרדיטציה מתבצע על ידי גוף חיצוני – (JCI (Joint Commission International – שהנו היחידה הבין לאומית של ה-Joint Commission שהיא הגדולה והיוקרתית מבין החברות האמריקניות המבצעות הליכי אקרדיטציה בארגוני בריאות בכל העולם בשנים האחרונות.

המרכז הרפואי האוניברסיטאי ברזילי עבר השבוע את מבדק הייעוץ של ארגון האיכות והבטיחות הבינלאומי JCI. צוות היועצים שהה 5 ימים במרכז הרפואי ברזילי ובחן את כלל היבטי הפעילות ביחידות, מחלקות, חדרי הניתוח, חדרי המיון, מרפאות, ניהול ההוראה והמחקר, ניהול תשתיות ומשאבים והטיפול בכוח האדם של המרכז הרפואי, תוך דגש על איכות השירות, בטיחות השירות ותהליכי למידה ותחקור עצמאיים מהמסד לטפחות.

המרכז הרפואי ברזילי עבר בהצטיינות יתרה את מבדק האקרדיטציה, שבסיומו יוענק למרכז הרפואי תו תקן יוקרתי של ארגון ה-JCI – (כפי שניתן במבדק הראשון בבית החולים ב-2017).

במבדק נמצא כי איכות ובטיחות הטיפול במרכז הרפואי ברזילי בהחלט מרשימים ועומדים בכל הסטנדרטים הנדרשים. כמו כן, נבדקו כל התהליכים הנעשים בבית החולים, לרבות התהליכים האדמיניסטרטיביים בשרשראות הרכש והאספקה של בית החולים.

שימת דגש מיוחדת ניתנה להערכות בית החולים בתרחישי חירום, שירות רפואי תחת אש והערכות לאסונות. הסוקרים ציינו בהתפעלות את מוכנות בית החולים ואת תהליכי הלמידה וההשתפרות לאחר כל תרגיל או אירוע לחימה.

אקרדיטציה לברזילי. צילום: דוד אביעוז צילום רפואי דוברות ברזילי

"יש לציין שבמהלך תהליך ההכנה בוצע מבדק דמה על ידי הארגון בספטמבר 2022 ובית החולים הכין את עצמו במהלך כל השנה האחרונה לשני מבדקים אלו תוך הפקת לקחים ושיפור כל הנדרש לשיפור. אנו גאים ושמחים שבית החולים זכה בתו תקן חשוב זה ונמשיך לשרת לאורו את הציבור הרחב", נמסר מהמרכז הרפואי ברזילי.

פרופ' יניב שרר, סגן מנהל המרכז הרפואי, שהופקד על ריכוז הכנת בית החולים ואשר הוא איש ה-JCI בעצמו הוסיף: "המרכז הרפואי ברזילי עבר בהצלחה רבה את המבדק הרחב ביותר של אקרדיטציה- לא רק כבית חולים, אלא כמרכז רפואי אוניברסיטאי. נבחנו במעל 300 סטנדרטים קפדניים, ובמעל 1300 מרכיבים שונים שלהם- בהם עמדנו בהצלחה יתרה. אני מבקש להודות לכלל צוות המרכז הרפואי, ובכללם לצוות האיכות, בטיחות ואקרדיטציה של ברזילי – מוביל לאומי ומהמובילים ברמה עולמית בקידום איכות ובחדשנות באיכות. תוצאות המבדק הן הכרה ברורה למצוינות של ברזילי שלה זוכים אלפי המטופלים שלנו בכל יום".

אקרדיטציה לברזילי. צילום: דוד אביעוז צילום רפואי דוברות ברזילי

פרופ׳ חזי לוי, מנהל המרכז הרפואי: "זהו מבדק יוקרתי וחשוב מאין כמוהו, הנותן למרכז הרפואי שלנו את ההזדמנות לבדוק את עצמו בכל תחומי האיכות, בטיחות הטיפול, מניעת זיהומים, מקצועיות, חינוך רפואי, מחקר, ניהול תשתיות ומשאבים, ניהול כוח אדם ותהליכים רבים נוספים. מבדק זה מסכם חודשי הכנה אינטנסיביים של כל עובדי בית החולים, תוך כדי עבודה שוחקת בטיפול בחולים, בקורונה ואירועי לחימה שחווינו. אני מודה לחבריי בהנהלת בית החולים ולכל עובדי בית החולים היקרים, אשר לא חסכו מאמץ ותוך כדי עבודה שוחקת מצאו את הזמן להכין, כל אחד בתחומו, את בית החולים על מנת לשפר את שירותי הרפואה, ההוראה והמחקר, הלוגיסטיקה והטיפול בכוח אדם ולהביאם לרמה הראויה למרכז מצוינות ומתן שירות. אני בטוח שנמשיך לשפר את הנדרש לשיפור ולשאוף לשירות מצוין ומקצועי לכלל הפונים לבית החולים".


בשיתוף המרכז הרפואי ברזילי


 

אולי יעניין אותך גם

באותו נושא

תגובות

2 תגובות
  1. אלי חסן

    כל הכבוד למנהל צחי כהן שוש חסן וכל העובדים מהקטן ועד למנהל חזי לוי

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר