שר החינוך במקיף ו'. צילום: הילה דייטש
שר החינוך במקיף ו'. צילום: הילה דייטש

"תהליך ערכי פדגוגי": שר החינוך התרשם מ"ספר ההצלחות" של מקיף ו' דרכא

פורסם בתאריך: 1.3.23 12:38

מאת: מערכת כאן דרום | תוכן מקודם

לפני מספר ימים התקיים בבית ספר מקיף ו' דרכא, ביקור חגיגי ומכובד של כבוד שר החינוך, מר יואב קיש; ראש עיריית אשקלון, מר תומר גלאם; מנהל מחוז דרום במשרד החינוך, מר רם זהבי; ראש מנהל החינוך, מר יובל זוזט ומכובדים רבים נוספים.

במסגרת הביקור הוצגו תהליכים פדגוגיים, חברתיים ורגשיים הנערכים בבית הספר. כחלק מהמיצג הוצג למכובדים "ספר ההצלחות", שנערך על ידי תלמידי התוכנית הטכנולוגית לעידוד ההייטק, אשר למדו את נושא בניית אתרי אינטרנט. כחלק מיעדי הרשות ורשת דרכא ובמטרה לעודד מצוינות נחשפים התלמידים לעולם ההייטק והסייבר בתוכנית הממומנת על ידי עיריית אשקלון ורשת דרכא.

ספר הצלחות מקיף ו'

ספר הצלחות מקיף ו'

"ספר ההצלחות" הינו אתר אינטרנטי המעלה על הנס את תלמידי בית הספר שהתקדמו בהיבט החברתי, לימודי והיו שותפים משמעותיים בפעילויות ערכיות וחברתיות. מטרת ספר ההצלחות היא העלאת מוטיבציה בקרב הלומדים, חיזוק תחושת השייכות והביטחון בקרב כל תלמידי בית הספר.

המכובדים התרשמו מאוד מהמיצג ומהשיח עם התלמידים. אין ספק כמיזמים מסוג זה יקדמו את התלמידים ויחשפו אותם לעולם החדשני והעתידני. השר סיכם את ביקורו ואמר: "שמחתי לשמוע על תכניות רבות ומגוונות שמובילה עריית אשקלון בתחום החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי".

תלמידות מקיף ו' מציגות את ספר ההצלחות. צילום: הילה דייטש

תלמידות מקיף ו' מציגות את ספר ההצלחות. צילום: הילה דייטש

ראש העירייה, תומר גלאם, סיכם את הביקור: "בשנים האחרונות עשינו מהפכה של ממש בתחום החינוך והצבנו אותו בראש סדר העדיפויות. אנחנו רואים תוצאות המביאות לידי ביטוי את החזון החינוכי שלנו ששם ערכים לצד הישגים ומצוינות לצד תרומה לקהילה. נמשיך להעניק למערכת החינוך העירונית את כל המשאבים הנדרשים כדי להזניק את דור העתיד שלנו קדימה, ולאפשר לכל אחת ואחד מהם לשבור שיאים של מצוינות".

ראש מינהל חינוך ותנו"ס, יובל זוזט: "אני גאה בתהליך הערכי פדגוגי שמובילה מנהלת בית הספר, הגב' תהילה גואטה יחד עם צוות המורים וההנהלה, תהליך המזקק את דמות הבוגר אליה שואף בית הספר ויהווה מודל עבור כלל תלמידי העיר. ערכיות מובילה להצלחות!".


בשיתוף מינהל החינוך אשקלון


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר