תלמידי אמנויות למען נויה
תלמידי אמנויות למען נויה

מרגש! תלמידי ביה"ס אמנויות במחווה מרגשת לתלמידה הסובלת מתסמונת קשה

פורסם בתאריך: 19.2.23 12:25

מאת: מערכת כאן דרום | תוכן מקודם

בית הספר ל"אמנויות" נרתם למחווה מרגשת עבור נויה ג'ין כדי לסייע למשפחתה במימון הניתוח לו זקוקה נויה בחו"ל.

נויה ג'ין, רק בת 9, לומדת בכתה ד' בביה"ס ל"אמנויות" באשקלון. נויה נולדה עם תסמונת גנטית נדירה בשם (CIP) ,תסמונת הגורמת לחוסר רגישות מולד לכאב, המחלה מוכרת בעיקר בחוסר הרגישות של הילדים להרגיש כאב- כל פציעה/ חבלה/ שבר/ דקירה הם לא מרגישים. בנוסף המחלה פוגעת מספר מערכות בגוף.

נויה ג'ין הגיבורה

נויה ג'ין הגיבורה

אז זה החל בכך שבית הספר, התלמידים והצוות החינוכי, אירגנו "ערב הורים" שכלל כיבוד עשיר והרצאה בנושא "תקשורת מקרבת" בהנחיית מנחה מ"מכון אדלר" שהעשירה את ההורים בנושא זה. מטרת הערב הייתה, גיוס כספים ממכירת הכרטיסים שניקנו לערב זה לטובת הניתוח של נויה.

עוד יזם ביה"ס הפנינג מכירות גדול שכולו עבור נויה, תלמידים והורים הגיעו לקנות והלב החסיר פעימה מלראות את כולם קונים, תורמים, משתפים ועוזרים באהבה, ערבות הדדית ונתינה גדולה שסייעו לכך שנאסף סכום גדול עבור נויה.

תלמידי אמנויות למען נויה

תלמידי אמנויות למען נויה

תלמידי אמנויות למען נויה

תלמידי אמנויות למען נויה

בבית הספר מספרים כי "נויה מתמודדת בגבורה עם מוגבלות פיזית כתוצאה מהמחלה ומלווה בסייעת רפואית אישית צמודה בכל שעות היום בבית הספר, הסייעת תומכת ומגינה עליה מסכנות פיזיות רבות".

בתקופה האחרונה האחרון יצאה משפחתה של נויה יצאה בקמפיין מימון לשם עלויות הניתוח והשיקום בחו"ל ורבים התגייסו לעזור ולתרום. רוצים לתרום? הקליקו כאן: https://charidy.com/noya

הוריה של נויה

הוריה של נויה

גם ועד ההורים נרתם למען נויה

גם ועד ההורים נרתם למען נויה

הנהלת אמנויות למען נויה

הנהלת אמנויות למען נויה

מי שאפשרו לערוך את המחוות הללו ונרתמו למענה של נויה הם מנהלת בית הספר היסודי מירב בן ישי, מנהלת העל יסודי שושי בויטום, גאולה שלו וסבינה רודייב הרכזות החברתיות, יו"ר ועד ההורים עופרה סיבוני ומורן שרף נציגת הנהגת ההורים, יחד עם בוגרי בית הספר שתפעלו והפעילו את כל הדוכנים עם מגמת המוסיקה שהנעימה את הזמן. וכמובן תודה לעסקים שתרמו בלב רחב.

יובל זוזט, ראש מינהל חינוך ותנו"ס: "אני שמח ונרגש מהמחווה הערכית והרגישה שביה"ס יזם לטובת סיוע במימון הניתוח של נויה. הערבות ההדדית, הרגישות לזולת הם אבני היסוד עליהם מבוסס החינוך בעיר. אני מבקש להודות למנהלות בית הספר מירב בן ישי ושושי בויטום, להנהגת ההורים, לצוות החינוכי ולתלמידות והתלמידים היקרים שלקחו חלק בפעילות החשובה. מאחל לנויה רפואה שלמה ובריאות איתנה".

הפנינג למען נויה

הפנינג למען נויה


בשיתוף מינהל החינוך אשקלון


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר