אילן כהן. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי ברזילי
אילן כהן. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי ברזילי

עובדים מהנשמה: הכירו את אילן כהן מהמרכז הרפואי ברזילי

פורסם בתאריך: 15.12.22 13:48

מאת: נועה מהצרי | תוכן מקודם

מאחורי מערך קבלת המטופלים במרכז הרפואי ברזילי על שלוחותיו השונות עומד אילן כהן (58). אילן עובד בבי"ח ברזילי קרוב 38 שנים, בהם עשה וביצע ביד רמה שלל רב של תפקידי מפתח.

בתפקידו הנוכחי בתפקיד הנוכחי מנהל למעשה את כל קבלת החולים בבי"ח ברזילי, הן במיון (דחוף), הן במשרד הקבלה, כאשר אדם מגיע להליך רפואי כזה או אחר והן במרפאות. כמו-כן אחראי על התחייבויות לבית החולים.
"אני קם מתוך שמחה ותחושת שליחות יום יומית. מודע לגודל האחריות המונחת על כתפי ומשתדל למלא את תפקידי מתוך רגישות ואנושיות לכל מטופל", הוא אומר.

אילן כהן. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי ברזילי

אילן כהן. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי ברזילי

הקולגות בבית החולים ברזילי מעידים על אילן כי הוא יודע לתכלל ולשלב בין הצורך של האנשים, מקבלי השירות, לבין הצרכים של בית החולים וכך למעשה בנה את הראייה המערכתית הייחודית לו.

אילן, אתה כמעט ארבעה עשורים ברזילי. ספר על תחילת הדרך.
"דרכי בבי"ח החלה לגמרי במקרה, כאשר אבי חש לא טוב ,ובאותה נקודת זמן תרנו אחרי אנשים מיוחדים למשמרות לילה במיון הישן. וכבר באותו יום, התחלתי לעבוד כאלונקאי צעיר במשמרת לילה במיון, במשך כ-3 שנים, במקביל ללימודי באוניברסיטה".

עם גמר לימודיו באוניברסיטה חיפשו פקידי קבלה באותו "בית" אשר עטף את אילן בראשית דרכו, וכך למעשה התווה לעצמו את הדרך הלאה ולמעלה.

רואים שאתה מאד מחובר לתפקידך ולמקום. מה מרגש אותך במיוחד?
"רגש עז מציף אותי, החיבור של האנשים והחיבור האנושי, זה שיא הפסגה המרגשת פה".

אם תשאלו את עובדי המחלקה, אילן הוא מעין ה"טיפוס הנוסטלגי", במהלך השיחה עמו הוא נשען לאחור על כסאו ומבקש להודות למי שעמדו לצידו ובתחילת דרכו כמו המנהלת המסורה שלו, לילי מיכאל ז"ל, אשר תחתיה היה מנוהל המיון והייתה בשבילו אם ומורת דרך ואשת מקצוע מהשורה הראשונה. במקביל, למד ממנה את רזי המקצוע כגון: להפעיל מצבים של שעת חירום. בנוסף, ניכר כי כהן מלמד, לומד וממשיך בהשראתה את דרכו המקצועית, דרך עובדיו.

אילן כהן. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי ברזילי

אילן כהן. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי ברזילי

לצד התפקידים המקצועיים שנקלעו בדרכו הייחודית, פנה לשמש כיו"ר ועד של ברזילי עד לפני מספר שנים, תפקיד התואם למידותיו, משום שאילן הוא איש של לב, הוא חי ונושם את לבבות האנשים, במצבים של אושר ושמחה וכמו כן כואבים ודואבים. ונוסף עזר ותמך בעובדים ולדעת ולעמוד, על זכויותיהם הסוציאליות והכספיות.

"אילן הוא אדם של לב רחב ורגש", מעידים חבריו בבית החולים ברזילי, "הוא מעדיף לראות בכל אדם את יתרונותיו, וצבעי הקריסטל הבוהקים בכל אחד ואחד המצטרף אל דרכו המיוחדת, ועל כן ברגישות ואהבה מלאה נודה לו".


בשיתוף המרכז הרפואי ברזילי


 

אולי יעניין אותך גם

באותו נושא

תגובות

תגובה אחת
  1. כחלון שרה

    אילן הוא מלאך שמופיע בזמן מצוקה אדם עם נתינה גדולה. כן ירבו אנשים בבית החולים עם רגש חמלה ונתינה. מוטי

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר