נועה מהצרי
נועה מהצרי. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי ברזילי

עובדים מהנשמה: הכירו את נועה מהצרי מהמרכז הרפואי ברזילי

אמה של נועה מהצרי, עבדה במרכז הרפואי ברזילי אך הלכה לעולמה בטרם עת. נועה, החלה לעבוד שם לפני כשנתיים וחצי "אני למעשה ממשיכה בגאון רב את עבודתה", היא אומרת ומספרת על תחושת השליחות שבעבודתה

פורסם בתאריך: 23.8.22 16:21

מאת: שרה שוורץ | תוכן מקודם

נועה מהצרי, מזכירה במערך קבלת חולים במרכז הרפואי ברזילי. היא בת 33, רווקה ומתגוררת באשקלון.

נועה משתפת: "החלטתי לעבוד בברזילי כחלק מהמשך דרכה של אימי שנגדעה טרם זמנה, היא הייתה אחות במחלקת לרפואה דחופה, הגיעה להישגים ולהערכה בזכות רגישותה ואהבת האדם שהפיצה סביב. כאשר הוצע לי לעבוד כאן, תחילה היססתי אך הסכמתי. אני עובדת כאן כשנתיים וחצי, התחלתי בשיקום ועברתי לקבלת חולים, ולמעשה ממשיכה בגאון רב את עבודתה. אני מרגישה את תחושת השליחות דווקא בפרטים הקטנים, בנגישות וברגישות אל האנוש, האדם והכאב האנושי".

המרכז הרפואי ברזילי. צילום: אורי קריספין

המרכז הרפואי ברזילי. צילום: אורי קריספין

את תפקידה היא ממלאה במסירות אך אם תשאלו אותה היא תגיד "תפקידי שלי הוא יחסית מינורי אך אין תפקידים קטנים יש אנשים גדולים. ועל כך אני רוצה להפנות את הזרקור למנהליי מר אילן כהן וגב' אתי ג'ין שעוטפים אותי בחום, אהבה ורוך אינסופי"

בזמנה הפנוי תמצאו אותה כותבת: "יש לי אהבה ותחביב ענק של הכתיבה, היא ואני מערכת יחסים הקשורות זאת בזאת מיום היוולדי כחבל הטבור".

הבחירה לעבוד במרכז הרפואי ברזילי עבור נועה היא החלטה מהלב. "לעבוד כשליח ציבור זה למעשה, לעטוף את עצמך בסיפורים כרקמה אנושית אחת. אין ספק שכל אדם הנזקק לעזרה ולא יודע עברית או שהוא חסר יכולת ללכת אז לבי באופן גורף ואוטומטי יוצא אלי" ואם כבר לב, אז נועה בוחרת לפרגן לגב' חיה חן "חברתי היקרה לי מהלב, על רגישות והכלה אנושית , טבעית ומכל הלב. על חיבור קוסמי לאהבה בלי מילים וגבולות".

ומה אומר אילן כהן, מנהל קבלת חולים והמנהל הישיר של נועה?

"נועה עובדת במערך הקבלה הראשי כבר שנתיים. היא מסייעת לי ולצוות לקדם התהליכים בעבודה. נועה עושה את העבודה במקצועיות ובחיוך שמדבק את כולנו ובאהבה גדולה. יש לנו במשרד שלט 'הבית של נועה'. מבחינתי, אני והצוות תמיד ניתן לנועה בית מקצועי. אני תומך בשיתוף עובדים כמו בצוות שלי ובעתיד הקרוב אמור להכנס עובד נוסף למערך ולסייע בקבלת חולים במקום גדול מיוחד".


בשיתוף המרכז הרפואי ברזילי


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

באותו נושא

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר