צוות חדר הלידה. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי/דוברות ברזילי
צוות חדר הלידה. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי/דוברות ברזילי

לידה בברזילי – הכי טבעי שיש

ללדת במרכז הרפואי ברזילי – כאשר בטחון היולדת והתינוק עומדים לנגד עינינו. מערך חדרי הלידה במרכז הרפואי ברזילי ביצע מהפך והתוצאה - 12 סוויטות לידה פרטיות המאובזרות בכל מה שיולדת חולמת – ומעבר לכך: מוניטורים אלחוטיים, מוזיקה וריחות מרגיעים ומעל הכל - יחס אישי

פורסם בתאריך: 12.7.22 16:34

מאת: שרה שוורץ | תוכן מקודם

בחודש האחרון נרשמה עלייה במספר היולדות בחדרי הלידה של המרכז הרפואי ברזילי. העלייה בביקוש ללדת דווקא במרכז הרפואי הוותיק אינה מקרית – נשות הדרום מברכות על הבשורה.

מי שזוכה ללדת בסוויטות של המרכז הרפואי ברזילי מקבלת אווירת בוטיק פרטית, אשר מוקפת בצמחייה המשרה אווירת נינוחות והירגעות, החדר מחבק וחדשני הכולל מעטפת שירותים ייחודית – מיטות HILL ROOM מודלריות, אשר מאפשרות לידה בתנוחות שונות, כורסה נפתחת למלווה, עמעום אורות ליצירת אווירה נעימה ומרגיעה, מערכת שמע חדשנית המאפשרת להשמיע מוזיקה בהתאמה אישית ומגוונת.

חדר לידה ברזילי

חדר לידה ברזילי. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי/דוברות ברזילי

רעות בן זאב, מיילדת אחראית במרכז הרפואי ברזילי באשקלון: "חדרי הלידה עוצבו מתוך מחשבה על היולדת וטובתה. הם תוכננו כך שמצד אחד הם משדרים חמימות ורוגע ומצד שני בטיחות מקסימלית ליולדת.

"הציוד והמכשור חדשניים, כוללים מוניטורים אלחוטיים עמידים במים, אשר מאפשרים לנשים לשהות במהלך הצירים במקלחת, תחת זרם המים, תוך כדי ניטור רציף. המטרה היא לאפשר ליולדת להיות רגועה כשמצבו של הילוד מנוטר ויחד עם זאת להיעזר בשיטות שיכוך כאבים טבעיות, כמו המקלחת", מסבירה בן זאב.

המחלקה תוכננה ונבנתה בסטנדרטים הגבוהים ביותר כדי להעניק ליולדת שירות איכותי ובטיחותי, תוך הקפדה על פרטיות ונוחות מרביים.

חדר לידה ברזילי

הצילומים בחדר לידה ברזילי. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי/דוברות ברזילי

חדר לידה ברזילי

הצילומים בחדר לידה ברזילי. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי/דוברות ברזילי

פרופ' אייל ענתבי, מומחה במיילדות וגינקולוגיה ומנהל חטיבת נשים ויולדות במרכז הרפואי ברזילי: "במרכז הרפואי ברזילי עובדות 40 מיילדות, צוות מיוחד המשלב מקצועיות ואנושיות ברמות הגבוהות ביותר. לצד המערך החדיש המאובזר לעילא, ההון האנושי הוא זה שעושה את כל ההבדל, כך מתקבלת חוויה שלמה – חוויית לידה טובה ונעימה תוך שמירה מלאה על הבטיחות של היולדת ושל הרך הנולד".

אילנה פולט, מיילדת, מנהלת חטיבת נשים ומיילדות בהנהלת הסיעוד: "אצלנו במחלקה יש תפיסה הוליסטית וייחודית הרואה את היולדת והילוד יחד, כיחידה. מתוך החזון הזה אנו פועלים כאשר לנגד עיננו טובת היולדת ושמירה על הבטיחות שלה. זהו רגע כה נשגב וחשוב לנו שזאת תהיה חוויה חיובית ומעצימה, עבור כל יולדת ויולדת".

חדר לידה ברזילי

צוות חדר הלידה. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי/דוברות ברזילי

הרגישות לכל יולדת מתבטאת לא רק ביחס האישי המסור של הצוות אלא גם במדיניות של הכלה וסיוע לכל יולדת "הליווי מתחיל כבר באפשרות להכנת תכנית אישית המותאמת לכל יולדת, אנו מאמינות כי החזרת השליטה לידי היולדת מפחיתה חרדה ומסייעות בהתמודדות עם חששות. כצוות אנו משתדלות להעניק לכל אחת חוויית לידה נעימה, החל משלב הקבלה ועד הליווי לאחר הלידה- ועיבוד לידה, דרך ייעוץ הנקה והזנה איכותית ליולדת.

על מנת להבטיח שמירה על הסטנדרט הכי גבוה בתחום מניעת הזיהומים, הציוד בחדר הלידה החדש הוא ציוד חד פעמי, אשר נפתח במיוחד עבור כל יולדת.

לבית החולים ברזילי, יש בשורה של ממש עבור אלה שתעבורנה ניתוח קיסרי, על מנת להקל על היולדת ומתוך דאגה כנה להחלמתה המהירה מבוצעים במרכז הרפואי ברזילי הליך ייחודי לסגירת החתך בטכנולוגיה חדישה של סיכות נמסות, שהן המילה האחרונה בתחום. הסיכות הנמסות מייצרות צלקת קטנה, שטוחה ואסתטית יותר, כמו כן לא נדרש להסיר אותן, מה שמקל מאוד על היולדת, התפר עצמו מכוסה בחבישת פולימם מיוחדת אשר יעילותה בהפחתת כאב מוכחת קלינית.

חדר לידה ברזילי

חדר לידה ברזילי. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי/דוברות ברזילי

כחלק מהמהלך הטבעי שבו תינוק נשאר עם אמו לאחר הלידה, כך גם ביה"ח מאפשר ליולדות המעוניינות בכך ניתוח קיסרי ידידותי באפס הפרדה, במהלך הניתוח היולדת יכולה לצפות ברגע הגחת התינוק לאוויר העולם דרך מחיצה שקופה.

רעות בן זאב מוסיפה ומשלימה: "מה שכל כך מיוחד בצוות המחלקה, הוא האמונה ביולדת וביכולת של הגוף שלה ללדת. כל אחת מנשות הצוות – רואה בעבודתה שליחות של ממש, זכות להיות חלק בבריאה, ביצירה של חיים חדשים".


בשיתוף המרכז הרפואי ברזילי


 

אולי יעניין אותך גם

באותו נושא

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר