בית חולים ברזילי מארח את בוגרי קרן וקסנר (צילום עצמי)
בית חולים ברזילי מארח את בוגרי קרן וקסנר (צילום עצמי)

בית חולים ברזילי מארח את בוגרי קרן וקסנר

יש דברים שאפשר להבין רק מחוויה אישית. בכירים במשרדי הממשלה מגיעים לדרום כדי לקבל טעימה קטנה מהחיים במקום הכי טעון בארץ

פורסם בתאריך: 21.11.19 15:28

מאת: גיא כספי, תוכן שיווקי

כיצד מרגישים החיים של תושבי הדרום בצל האיום המתמשך? הצצה לכך, קיבלו היום (ד') בוגרי קרן וקסנר – אירגון פילנתרופי יהודי-אמריקאי, שמטרתו חיזוק המנהיגות והמצוינות הניהולית במגזר הציבורי בישראל ובקהילות היהודיות בעולם. בוגרי הקרן, המכהנים כיום כבכירים בדרג הניהולי במשרדי הממשלה השונים, הגיעו לביקור בדרום על מנת לראות כיצד ניתן לנהל חיים כשהאיום הביטחוני מרחף מעל הראש ללא הרף.

במהלך הביקור עברו הבכירים בין מספר מוקדים בדרום, שם נחשפו לאורח החיים של תושבי האזור ולהתמודדויות היום-יומיות שעליהם לעבור.
המוקד הראשון אליו הגיעו היה מושב נתיב העשרה, כשבמהלך הביקור בו, הוקרן סרט מרגש על החיים בצל האש. לאחר מכן פנו הבכירים לביקור בחומה המגנה על הישוב.
בתום הביקור במושב, הגיעו המבקרים לשדרות, לסיור מודרך יחד עם קובי הרוש – קב״ט שדרות. במהלך הסיור ביקרו בנקודת תצפית על עזה באתר שנקרא ״החץ השחור״.

את הביקור באזור הדרום חתמו הבכירים בסדרת הרצאות שהתנהלה בבית החולים ברזילי. שם הקשיבו להרצאתו של ראש העיר, מר תומר גלם, על ניהול העיר והמשמעות של תקציב פיתוח וניהול תחת מטחי אש ולחימה. משסיים גלם את הרצאתו, עלה מנהל בית החולים, פרופסור חזי לוי, להרצאה בנושא מיגון בית החולים והכנתו למתן שירות רפואי בשעת חירום. לבסוף עלו שניים מבוגרי התוכנית להרצאה בנושאי מודיעין וגורל הסכסוך.

בית חולים ברזילי מבקש להודות למשפחתו של ד״ר לובל על האירוח בביתם שבנתיב העשרה, לקובי הרוש, קב״ט שדרות, על הסיור המרתק, ולראש העיר שכיבד בנוכחותו והעניק הרצאה מרתקת ותורמת.

אנו סמוכים ובטוחים כי כל משתתפי הביקור התוודעו לחיים בצל הטרור היום-יומי בו אנו חיים, וכי הם חוזרים עם חומר למחשבה ועשיה.

לומדים מקרוב על המצב בדרום (צילום עצמי)

לומדים מקרוב על המצב בדרום (צילום עצמי)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

באותו נושא

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר