בית החולים שם דגש רב על קבלת משוב מציבור המתרפאים

אמנות השירות: מחלקת פניות הציבור – בית החולים ברזילי

מחלקת פניות הציבור בבית החולים ברזילי שמה דגש רב על קבלת משוב מציבור המתרפאים הן לטוב והן לרע. הציבור הרחב מוזמן לפנות למחלקה באמצעות מייל/ טלפון/ דואר/ פקס. תשובה מובטחת תוך 30 יום

פורסם בתאריך: 4.2.18 12:22

מאת: תוכן מקודם

פניות הציבור הן מדד לתחושות הציבור ולכן, בית החולים ברזילי שם דגש רב על קבלת משוב מציבור המתרפאים הן לטוב והן לרע. במחלקת פניות הציבור מאשרים במייל או במכתב את קבלת הפניה שלך בסמוך להגעתה. תשובה מלאה נשלחת לאחר בירור מקיף בתוך 30 ימים מקבלת הפניה.

בשלוש שנים האחרונות חלה לעליה תלולה במספר הפניות, כחלק מהבעת אמון בתהליך קבלת הפניות ומתן מענה ענייני, לרבות פגישות עם חלק מהפונים בנוכחות מנהל בית החולים.

דוברת המרכז הרפואי, מנהלת יחסי ציבור ואחראית על פניות הציבור

גב' איילת קידר

איילת קידר – מגמה של אמון במחלקת פניות הציבור ומתן מענה ענייני

דוברת בית החולים, מנהלת יחסי ציבור ואחראית על פניות הציבור.

  • תואר B.A במדעי החברה והרוח באוניברסיטה הפתוחה.
  • תואר M.A במדיניות ומנהל ציבורי המרכז הבינתחומי הרצליה.
  • בוגרת קורס יחסי ציבור, דוברות ועיתונאות מטעם אוניברסיטת בר – אילן.
  • תוכנית פיתוח לדוברים, אנשי הסברה ורגולציה במשרדי הממשלה ויחידות הסמך – לע"מ.

מחלקת פניות הציבור מזמינה אותך לפנות בכל עניין ובכל דרך שנוחה לך:

טלפון  08-6746907 , 08-6746919 , 08-6745766
פקס     08-6745838

(שעות פעילות א'-ה', 15:00-9:00)

דוא"ל   [email protected]

[email protected]

[email protected]

כתובת למשלוח דואר

רחוב ההסתדרות 2 אשקלון 7830604

אולי יעניין אותך גם

באותו נושא

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר