מהמובילות בארץ בתחום ההרדמה האזורית תחת אולטרסאונד

מחלקת הרדמה ברזילי

סוגי ההרדמה המתבצעים במרכז הרפואי ברזילי כוללים הרדמה כללית, הרדמה אזורית, וכן כל סוגי החסמים העצביים וההיקפיים באמצעות טכנולוגיה חדישה של אולטרסאונד. הייחוד שבשימוש בטכנולוגיה זו הוא בהקלה ואף במניעה של כאב שלאחר הניתוח, במשך ההתאוששות ובשלב ההחלמה מהניתוח. מחלקת ההרדמות הנה מהמובילות בארץ בתחום ההרדמה האזורית תחת אולטרסאונד

פורסם בתאריך: 21.1.18 23:51

מאת: מערכת "כאן דרום" (תוכן מקודם)

ד"ר בוקסנבוים

ד"ר פבלו בוקסנבוים, הוא  בוגר אוניברסיטת הרפובליקה האוריינטלית של אורוגוואי, הפקולטה לרפואה. ד"ר בוקסנבוים היה שותף בפרוייקטים מחקריים מדעיים במחלקה לפרמקולוגיה ותרפויטיקה, הפקולטה לרפואה מונטווידאו, אורוגוואי. בעבר שימש כרופא בבית החולים קפלן ברחובות ובבית החולים בלינסון בפתח תקווה. מ-1997 ועד היום הוא רופא בכיר בבית החולים ברזילי.

סוגי ההרדמה המתבצעים במרכז הרפואי ברזילי כוללים הרדמה כללית, הרדמה אזורית, וכן כל סוגי החסמים העצביים וההיקפיים באמצעות טכנולוגיה חדישה של אולטרסאונד. הייחוד שבשימוש בטכנולוגיה זו הוא בהקלה ואף במניעה של כאב שלאחר הניתוח, במשך ההתאוששות ובשלב ההחלמה מהניתוח.

המחלקה הנה מהמובילות בארץ בתחום ההרדמה האזורית תחת אולטרסאונד. שיטת הרדמה זו, מבוצעת ברוב הניתוחים האורתופדיים והניתוחים הלפרוסקופים וכמו כן, לאיתור וצנתור כלי דם.

 

רופאי מחלקת ההרדמה וההתאוששות אחראיים למתן שירותי הרדמה, יעוץ לפני הרדמה במסגרת מרפאת טרום־ניתוח, התאוששות, תוך שימת דגש על איכות הטיפול ובטיחות המטופל.

פעילות המרדים מתבצעת בחדרי הניתוח המרכזיים, שם מתקיימים הניתוחים הארוכים והדחופים, וביחידה לאשפוז יום כירורגי לניתוחים הקצרים והאמבולטוריים.

כמו כן, לאור התרחבות ומורכבות הפעולות הפולשניות במכוני הדימות, גסטרו, צנתור ואלקטרופזיולוגיה, נדרשים הרופאים המרדימים לספק שירותי הרדמה גם למטופלים במכונים אלה. דגש מיוחד ניתן להרדמה מיילדותית ובפרט לאלחוש האפידורלי להקלה על הכאבים במהלך הלידה. השירות ניתן 24 שעות בחדרי הלידה ע"י רופאים מרדימים מיומנים.

אולי יעניין אותך גם

באותו נושא

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר