בצמרת החדשנות – המערך הכירורגי ברזילי

המערך הכירורגי המתקדם בבית החולים ברזילי נותן מענה רפואי ליחידות השונות: כירורגיית כלי דם,כירורגיית שד,כירורגיית פרוקטולוגיה,ניתוחים בריאטריים,(השמנת יתר),כירורגיה לפרוסקופית, לדרכי מרה, כבד, לבלב, גידולי קיבה ומעיים,ניתוחי בקעים (הרניות),כירורגיה דחופה לנפגעי טראומה כירורגיית חזה וריאות. שיתוף הפעולה המוצלח בין התחומים השונים בתוך המערך מוביל להשגת תוצאות טיפול מיטביות בחולים

פורסם בתאריך: 21.1.18 23:50

מאת: מערכת "כאן דרום" (תוכן מקודם)

מועמד לאות המופת

מנהל המערך הכירורגי, ד"ר גיל אוחנה, הוא בוגר הפקולטה לרפואה של הטכניון בחיפה ובעל תואר ראשון במדעים מדויקים, בעל התמחות בכירורגיה בבי"ח השרון ותת התמחות בכירורגיה של הכבד, דרכי המרה והלבלב בבי"ח Paul Brousse , פריז, צרפת.

ד"ר אוחנה חבר בצוותי מחקר עולמיים שונים ופרסם שורה של פרסומים, בעיקר בעיתונות המדעית בשנת 2011 ד"ר אוחנה היה מועמד לקבלת אות המופת לרופא מטעם החברה לרפואה ומשפט.

 

תוצאות טיפול מיטביות בחולים. המערך הכירורגי

כירורגיה של דרכי העיכול התחתונות

ניתוחים להסרת גידולים ממאירים ופוליפים של המעי הגס, הרקטום והמעי הדק, בשיטה פתוחה ובשיטה לפרוסקופית. ניתוחים בגישה לפרוסקופית למחלות דלקתיות של המעיים. ניתוחים לתיקון צניחה של הרקטום במגוון שיטות, הן דרך פי הטבעת והן בגישה לפרוסקופית.

שירות פרוקטולוגיה ורצפת האגן

בראשות ד"ר איגור לרנר

טיפול בכלל מחלות פי הטבעת כגון טיפול בטחורים פנימיים במגוון שיטות כולל, קשירות במסגרת מרפאה, ניתוח בשיטה חדשנית עם התאוששות קלה – HAL & RAR, כמו גם בשיטת המכלב (Stapler) ובשיטה המסורתית. טיפול בפיסטולה של פי הטבעת בשיטות המקובלות ובשיטה חדשנית בעזרת ציוד אנדוסקופי (VAAFT), טיפול בסדק של פי הטבעת. כריתה של פוליפים שפירים וגידולים ממאירים מוקדמים של הרקטום בשיטה זעיר פולשנית דרך פי הטבעת (TEM), אשר מונעת מהחולה ניתוח בטן מורכב יותר.

במסגרת היחידה מבוצעות בדיקות במסגרת הפרעות רצפת האגן כמו מנומטריה אנלית ואולטרסאונד טרנסרקטלי. במסגרת זו,  קיים שיתוף פעולה עם אורוגינקולוג ופיזיותרפיסטית המתמחה בביופידבק.

כירורגיה של הכבד, דרכי המרה והלבלב

בראשות ד"ר גיל אוחנה, מנהל המערך

ציסטות וגידולי לבלב, דלקות לבלב. גידולים ראשוניים של הכבד וטיפול בגרורות בכבד, גידולי דרכי המרה, ותיקון פגיעות בדרכי המרה.

כירורגיה של דרכי העיכול העליונות

בראשות ד"ר ירון מינץ

מרכז רב תחומי של כירורגיה להשמנת יתר, ניתוחים להסרת גידולים שפירים וממאירים של הוושט והקיבה בגישה לפרוסקופית, כמו גם ניתוחים לתיקון בעיית רפלוקס, אכלזיה ובקע סרעפתי.

כירורגיה של הבקע

בראשות ד"ר דימיטרי גולדשטיין

מגוון גישות ניתוחיות לתיקון סוגים שונים של בקעים (בקע מפשעתי, טבורי, בקעים בצלקת ניתוח) בשיטה פתוחה ובשיטות לפרוסקופיות. בבי"ח מרפאת בקעים במסגרתה נבדק החולה ומותאמת לו שיטת התיקון האופטימלית.

 

ניתוחים בריאטריים (השמנת יתר)

ד"ר מינץ

מנהל התחום – ד"ר ירון מינץ

במסגרת השירות הבריאטרי מתבצעים כל סוגי הניתוחים

  • הכנסת טבעת
  • שרוול קיבה
  • מעקף קיבה
  • מעקף עם השקה אחת

כל הניתוחים מתבצעים בשיטה זעיר פולשנית. כמו כן, פועלת מרפאה רב מקצועית לאישור ובדיקה טרום ניתוח ולמעקב כוללני לאחר הניתוח.

מרכז רב תחומי לטיפול במחלות השד

 

מנהל השירות – ד"ר איליה ליבשיץ

ד"ר ליבשיץ

המרכז מקנה טיפול משולב ע"י צוות של אונקולוג, רדיולוג, פתולוג, כירורג שד וכירורג פלסטי, כמו גם אחות מתאמת שד ועובדת סוציאלית המלוות את החולות במהלך כל תהליך הטיפול וההחלמה. במסגרת המרכז מבוצעות בדיקות שד שגרתיות לגילוי מוקדם של סרטן השד באמצעות ממוגרף משוכלל ואולטרסאונד. כמו כן מבוצעים ניתוחים להסרת גידולים שפירים וממאירים של השד, כולל שחזורי שד וכן מעקב ארוך טווח אחר מטופלות סרטן השד. בניתוחים לגידולי שד ממאירים נעשה שימוש במכשיר לגילוי תאים סרטניים בשולי הכריתה המוודא כריתה שלמה בשוליים נקיים (Margin probe).

אולי יעניין אותך גם

באותו נושא

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר