מערך אורתופדיה

המערך האורתופדי – מהמובילים בישראל

המחלקה האורתופדית של בית החולים ברזילי היא מהמחלקות המובילות בארץ. כמחלקה מובילה חרטו אנשי המחלקה על דגלם להיות נטועים היטב בקהילה, לחנך דור חדש של רופאים ולהיות בחזית החדשנות הרפואית.

פורסם בתאריך: 21.1.18 15:58

מאת: מערכת "כאן דרום" (תוכן מקודם)

מנהל המערך האורתופדי ד"ר רונן דבי, הוא מומחה בכירורגיה אורתופדית, מהמובילים בישראל בתחום החלפות מפרקי ירך וברך ובטיפול במחלות שחיקת סחוס (אוסטיאוארטריטיס).

ד"ר דבי

ד"ר דבי עוסק מזה כ-15 שנה בהחלפות מפרקים, מומחה להחלפות מפרקי ברך וירך, החלפת ברך, חצי ברך, ארטרוסקופיות, החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית ועוד. בשנים האחרונות משקיע את רוב זמנו בקידום טכנולוגיות חדישות וטכניקות להפחתת הנזק לרקמה הרכה, שיפור ההחלמה  וקיצור משך האשפוז לאחר ניתוחי החלפות מפרקים. התמחותו, יחסו האנושי וניסיונו הרב בתחום, מסייעים לחולים רבים לחזור לחיים פעילים, ולמתמחים רבים ללמוד ולהשתפר בלימודי האורתופדיה.

המחלקה האורתופדית של בית החולים ברזילי היא מהמחלקות המובילות בארץ. כמחלקה מובילה חרטו אנשי המחלקה על דגלם להיות נטועים היטב בקהילה, לחנך דור חדש של רופאים ולהיות בחזית החדשנות הרפואית.

מערך האורתופדיה

החלפות מפרקים – ברך וירך

ביה"ח ברזילי מתגאה בחדשנות ובמקצוענות בניתוחי החלפת מפרק ברך וירך. את הניתוחים מובילים ד"ר רונן דבי, מנהל המחלקה, ד"ר עמרי לובובסקי, סגן מנהל המחלקה ומנהל השירות לניתוחי ירך, וד"ר דן דבי, מנהל יחידת ברך.

אורתופדיה

יחידה מנוסה מאוד, שהביאה לישראל חדשנות וקדמה. ניתוחי החלפת מפרק בגישה קדמית מבלי ניתוק שרירים הנה גישה המאפשרת שיקום קל וחזרה לתפקוד מהיר וללא מגבלות תפקודיות כל שהן לאחר הניתוח. הניתוחים מבוצעים בעזרת מכשור חדשני ומיטת ניתוחים ייחודית המאפשרת גישה ניתוחית בטוחה.

כמו כן היחידה מבצעת החלפות מפרקים שלמות גם בשברי צוואר ירך תוך שימור בתותב אגני כפול המאפשר יציבות גבוהה של המפרק בהליכה לאוכלוסיית הגיל השלישי. טיפול חדשני המשלב שליטה ונטרול הכאב סביב הניתוח ולאחריו, המאפשר שיקום וחווית מטופל טובה יותר.

בחודשים האחרונים חלוצה המחלקה בטכניקה ניתוחית ומשתלים ייחודיים המחקים את התנועתיות הטבעית של הברך גם בהחלפה שלמה של הברך.

השירות לטראומה אורתופדית

בראשות ד"ר שייקה בנדיקט וד"ר דן גרינברג

יחידה שצברה ניסיון רב בפציעות קרב ותאונות דרכים כולל תיקון שברים וסיבוכים מאוחרים של פגיעות בגפיים. ייחודה של היחידה הוא בניסיון העשיר שרכשה בטיפול בפציעות מלחמתיות של חיילים ואזרחים לאור קרבתה לגבול רצועת עזה.

כירורגיה של הכתף

בראשות ד"ר אהוד אטון

היחידה של כירורגיית הכתף עוסקת בטיפול במגוון רחב מאוד של פגיעות סביב הכתף כולל כתף קפואה, פריקות חוזרות ופגיעות גידים סביב הכתף. כמו כן מבצעת היחידה ניתוחי החלפת כתף הפוכה. ניתוח ההופך לפופולרי יותר ויותר בחולים עם שחיקה של המפרק או לאחר טראומה קשה. ייחודה של היחידה לניתוחי כתף הוא בניסיון העשיר שצברה בביצוע ניתוחים מורכבים אלו. היחידה מוזמנת באופן תדיר ללמד שיטה זו בארץ ובעולם.

כירורגיית כף רגל

בראשות ד"ר גיא פרידמן וד"ר מיכאל ליפשיץ

בתחום הכירורגיה של כף הרגל, מטפלת המחלקה בחולים מכל הגילאים. החל מילדים ונוער הסובלים מרגל שטוחה (flat foot) על רקע חולשת רצועות שעוברים ניתוח לשחזור הקשת של כל הרגל בעזרת בורג חדשני.

המחלקה מובילה בארץ ניתוחים בגישה זעיר פולשנית לתיקון עיוות מסוג הלוקס ואלגוס, בשיטה חדשנית הנקראת mica, ומבצעת ניתוחים מורכבים לתיקון עיוותים מולדים בכף הרגל או עיוותים נרכשים על רקע חולשות גידים.

כירורגיית כף יד

בראשות ד"ר אנדרי אנדרחנוב

בתחום הכירורגיה של כף היד, מובילה המחלקה ניתוחים להחלפת המפרק בבסיס האגודל. עד היום נחשבה תופעה זו למחלה ללא פתרון וכעת מבוצעים ניתוחים בשיטה שיובאה מצרפת בו מוחלף המפרק השחוק בתותב בדומה להחלפת פרק הירך. כמו כן היחידה עוסקת בפגיעות גידים מסוגים שונים ושחזור של שברים סביב שורש היד וכף היד. עבודתה של היחידה לניתוחי כף יד נמצאת בתאום מלא ויום יומי עם היחידה לריפוי בעיסוק בבית החולים ברזילי, אחת מיחידות הריפוי ועיסוק הטובות בישראל.

כירורגיית עמוד שדרה

בראשות ד"ר רוסטם דז'ברוב

בתחום ניתוחי עמוד השדרה מבצעת המחלקה ניתוחים לטיפול בחולים כרוניים הסובלים מהצרות של תעלת השדרה, או פריצת דיסק וכן בתיקון שברים בחולים על רקע טראומה או שברים אוסטאופרוטיים בקשישים בעזרת הזרקת דבק (צמנט ובלון) להקלה על הכאב. היחידה הביאה למרכז הרפואי חדשנות ששייכת לדור הבא של ניתוחי עמוד שדרה.

אורתופדיה

מדובר בניתוחים זעיר פולשניים. רופאים של היחידה יצאו להכשרה ארוכה בתחום זה בחו"ל באחד המרכזים המובילים תחום זה בעולם. כמו כן בית החולים רכש ציוד מתקדם כולל מיקרוסקופ חדיש וציוד לייזר לשם ביצוע ניתוחים מסוג זה.

אורתופדיית ילדים

בראשות ד"ר אלכסנדר בוקי

שירות חדש שנפתח בשנים האחרונות ומטפל בעיוותים מולדים ותיקון שברים ופגיעות שלד בקרב ילודים וילדים. ייחודה של היחידה הוא בגישה מחבקת ומקצועית לילדים תוך שיתוף פעולה מלא עם מחלקת הילדים של בית החולים.

תחום האקדמיה

הדרכה – המחלקה מובילה בתחום הדרכת מתמחים, המתמחים שלנו זוכים לציונים הטובים בארץ בבחינות הארציות. בתחום קשרי הקהילה נמצאים רופאי המחלקה בקשר רציף עם רופאי הקהילה, קשר זה בא לידי ביטוי גם בהרצאות אותן נותנים רופאי המחלקה בקופות החולים השונות, בכנסים וגם בעבודה בקהילה. אנו מאמינים במתן שירות בלתי אמצעי, הכי מתקדם והכי קרוב לקהילה.

מחקרים – ד"ר עמרי לובובסקי, מוביל את תחום המחקר במחלקה. במסגרת זו אף זכה  באחד המחקרים המבוצעים בשת"פ עם מכון ויצמן, למענק קמין מהמדען הראשי. בנוסף זכה בתואר חוקר מצטיין לשנת 2017. ד"ר לובובסקי וד"ר אטון מנחים חוקרים צעירים רבים ומעודדים השתתפותם במחקר קליני ובסיסי, תוך שת"פ עם חוקרים מהמרכז ומחוצה לו.

מערך אורתופדיה

אולי יעניין אותך גם

באותו נושא

תגובות

תגובה אחת
  1. אליהו גנח פלפון 0546409049 תודה

    שלום מעונין באחלפת מפרק ברך עי מר דבי רונן היקר

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר