בוקובזה והגביע

שמי בוקובזה מאשקלון הוא מר ישראל בקטגוריית Man physic לשנת 2017

בוקובזה הוא הזוכה במקום הראשון בקטגוריה לשנת 2017, בתחרויות של האיגודים נאק ו-IBFF, כאשר מוקדם יותר החודש זכה במקום השני בתחרות המקבילה של NABBA

פורסם בתאריך: 19.11.17 20:46

     

שמי בוקובזה בן 23 מאשקלון מאמן כושר אישי בחדר הכושר פוקוס בשכונת שמשונים הביא הרבה כבוד לעיר הולדתו לאחר שקטף את המקום הראשון בתחרויות מר ישראל בקטגורית Man physic של האיגודים נאק ו-IBFF, לאחר שזכה רק במקום השני בתחרות המקבילה של האיגוד השלישי בכוחו, NABBA. שלושת האיגודים הללו נחשבים לאיגודים החזקים בארץ בתחום הכושר, כאשר הבולט מביניהם הוא האיגוד IBFF.

בוקובזה, שהחל לעסוק בתחום הכושר עוד בהיותו בן 19 והוכשר על ידי בית הספר למקצועות הספורט, בחר להתחרות בשביל לתת דוגמא אישית בעבור המתאמנים שלו ובמשך שלושה חודשים של אימונים מפרכים הצליח להוריד את אחוזי השומן שלו מ-16% עד ל-5.5%, הישג מעורר כבוד.

בוקובזה סיפר ל'כאן דרום': "זו הייתה הכנה ארוכה של שלושה חודשים, אימונים של חמש שעות ביום, שלוש-ארבע שעות שינה. זה אימונים קשים מאוד ובלי אוכל, במשך כל הזמן הזה הוצאתי את כל הפיתויים שאפשר לראות בבית. בשביל לזכות בשלוש התחרויות האלה דורש הרבה עבודה מנטלית וכוח רצון. שניגשתי לתחרות הייתה לי מטרה אחת – להראות למתאמנים שלי שאפשר להגיע לתוצאות טובות גם באחוזי שומן נמוכים. הרמתי את החולצה ואמרתי להם: 'תראו עכשיו ובעוד חודשיים מה יהיה'. אני שמח מאוד שזכיתי והראיתי להם שאפשר להגיע לתוצאות טובות".

מציג לראווה את התואר הנכסף

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר