לפחות ניצחו. אליצור איתו אשקלון. צילום: אורי קריספין

אליצור איתו: “לא ככה ציפינו להיראות”

אליצור איתו אשקלון הצליחה אמנם לנצח את מכבי עירוני רמת גן, אבל הדרך לשם הייתה די מבישה עבור האוהדים שציפו להרבה יותר מהשחקנים

פורסם בתאריך: 10.11.17 11:35

     

ניצחון מריר, כך ניתן לתאר את ניצחונה האחרון של אליצור איתו אשקלון על מכבי עירוני רמת גן באמצע השבוע, שאמנם הסתיים בלקיחת שתי נקודות יקרות, אך היה רחוק מלהשביע את רצון האוהדים.

לראשונה העונה הופיע בשורות אשקלון תומר פיסצקי שחזר לפעילות, כאשר מנגד נעדר הקלעי יונתן שטרקמן עקב פציעה. המשחק שנערך היה ללא ספק קשה לצפייה עבור האוהדים שהגיעו לאולם בשכונת אגמים, אשר ראו יכולת מקצועית ברמה נמוכה.

אחד מאוהדי הקבוצה הוותיקים היטיב להתייחס לכך כשאמר: “קבוצה יותר טובה מרמת גן הייתה מביסה את שחקניו של אוהד גל. לא ייתכן שיוני דרעי, כישרוני ככל שיהיה, יקבל אשראי בלתי נגמר ממאמנו”.

אוהד גל. צילום: אורי קריספין

הטענה המרכזית נגד שחקני אליצור היא כי הם רכים מדי ולוקים באגרסיביות ובחוסר איזון. לאחר ארבעה מחזורים הקבוצה אמנם ממוקמת במקום השישי ובמרחק של נקודה אחת מהמקום הראשון, אך גם באיתו מבינים שלמרות התוצאות הסבירות, היכולת שמפגינה הקבוצה היא ירודה, וכך יהיה קשה מאוד להתמודד על עליית ליגה. “עם כל הכבוד לניצחון האחרון, לא ככה ציפינו להיראות. אנחנו חייבים להיות קבוצה טובה יותר שיודעת להרוג משחקים”.

במועדון קיימות ביקורות גם נגד המאמן אוהד גל על כך שהוא לא מצליח לחבר את הקבוצה, על העובדה שהיא נראית לא מאומנת מספיק ועל האופן שבו הוא מגיב בנחמדות יתרה לאחר דקות משחק פחות טובות. לא מן הנמנע כי אם איתו תמשיך להציג יכולת כדורסל כזו, המאמן יהיה מי שישלם את המחיר.

יחד עם הלך הרוח, במועדון כן מאמינים בסגל הקיים ולא חולקים כלל על הכישרונם של השחקנים. בקבוצה יקוו כי אותם שחקנים יביאו זאת לידי ביטוי גם על הפרקט. בשבוע הבא תצא הליגה לפגרה, ומיד לאחר מכן מחכים לקבוצה שני משחקי חוץ, הראשון בבת ים והשני באילות.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר