עומרי כהן עם השחקנים בימים טובים יותר. צילום: גייל מיכאלי

המשבר בקבוצת הנוער: “הילדים שלנו חשים עוינות”

אל הנהלת הפועל אשקלון מגיעות תלונות על התנהלותו של מאמן הנוער עומרי כהן. ההורים מתלוננים על יחס משפיל, והשחקנים הודיעו על שביתה ולא הגיעו השבוע לאימון. הכדור נמצא כעת במגרש של חברו הטוב של כהן, מנכ”ל הקבוצה דרור אלמלם

פורסם בתאריך: 3.11.17 15:12

     

בקבוצת הנוער של הפועל אשקלון סיימו בשבת האחרונה משחק ליגה שישי ללא ניצחון, ונותרו עם שלוש נקודות מתוך 18 אפשריות. המשמעות: הקבוצה ממוקמת מתחת לקו האדום ותיאבק גם העונה על כרטיס ההישארות בליגה הראשונה.

עומרי כהן

אלא שמלבד התוצאות המקצועיות שלא מטיבות עם מאמן הקבוצה עומרי כהן, ביום שלישי השבוע החליטו שחקני הקבוצה להשבית את האימונים והכריזו על מחאה נגד המאמן. ל"כאן דרום" נודע כי בקרב הוריהם של שחקני הקבוצה קיימת תמימות דעים באשר לרצון שלהם לראות את המאמן מסיים את תפקידו.

ההורים שוחחו עם הנהלת מחלקת הנוער והתלוננו בפניה על יחסי האנוש של כהן כלפיי השחקנים, ויתרה מכך, אף דרשו לפטרו באופן מיידי. חלק מההורים סיפרו ל"כאן דרום": “הילדים שלנו חשים עוינות מצד עומרי. היחס שלו כלפיהם הוא מזלזל ומשפיל, האימונים שלו הם כמו משטר. הילדים שלנו לא רוצים להמשיך להתאמן תחתיו, ואם הוא יישאר, אנחנו נוציא אותם מהקבוצה”.

עוד נודע כי בלם הקבוצה בר בכר, קריית—גתי במקור, עזב את הקבוצה ולא מוכן לשוב אליה כל עוד כהן בקבוצה. גם מנהלי המחלקה לא מרוצים מתפקודו של כהן, ולאחרונה הטיח בפניו יו”ר המחלקה חנוך אמר דברים קשים.

במועדון מבינים כי המצב שנוצר הוא בעייתי עבור שני הצדדים. מנכ”ל המועדון, דרור אלמלם הוא האיש שצריך לקבל את ההחלטות הקשות, אך ברור לכול כי גם עבורו הנושא מורכב, בייחוד בשל החברות הקרובה שלו עם כהן והתלות של המאמן עצמו בענף הכדורגל. עם זאת, אלמלם ציין לא פעם כי עבורו המועדון נמצא מעל הכול.

“הכדורגל הוא כל עולמו של עומרי, במועדון יודעים את זה, ולכן קשה להם לקחת את זה ממנו ולשלוח אותו הביתה”, אמר מקורב לקבוצה.

למרות הביקורות השונות והאנטגוניזם כלפי כהן, יש לזכור כי למאמן נזקף קרדיט רב על הנעשה בעונה שעברה, עת החליף את המאמן יוסי בילו. המאמן לקח את הקבוצה כשהייתה במשבר חריף ואחרי תבוסות קשות ולבסוף הצליח בסופו של יום לעשות את הבלתי ייאמן ולהותיר את הקבוצה בליגת העל. נכון לעכשיו במועדון נותנים לזמן לעשות את שלו, ולא מן הנמנע שכדי לעשות שלום בית תתקיים שיחה בין כהן להורי השחקנים ליישור ההדורים.

צוות מחלקת הנוער. צילום: הפועל אשקלון

פגישה כזו לא סותרת את תחושת הבלבול והקושי בקבלת החלטה כזו או אחרת במועדון. אנשי מחלקת הנוער אמנם כבר הגיעו להחלטה בינם לבין עצמם כי כהן לא מתאים להמשיך במצב הנוכחי, אך מי שאמור להחליט הוא כאמור אלמלם. בלי קשר, המנכ"ל זעם על שחקני הקבוצה על כך שהחליטו לקחת את החוק לידיים ולא הגיעו לאימונים על דעת עצמם, ובמועדון אף שוקלים להענישם.
בנוסף, בקבוצה מקווים להשיג כבר בשבת הקרובה ניצחון ביתי על הפועל רעננה, כזה שעשוי להביא לרגיעה.

המנכ"ל יחליט. דרור אלמלם. צילום: אורי קריספין

מהנהלת מחלקת הנוער נמסר בתגובה: “לצד המקצוענות ואימוני הכדורגל, אנו דורשים הן מהמאמנים והן מהשחקנים לעמוד ברף משמעתי שלעיתים מתפרש כמשמעת נוקשה. חלק נכבד מתפקיד המועדון הוא גם לחנך וללמד כיצד יש להתנהג במסגרת קבוצתית כתובנה לחיים. יחד עם זאת, התלונות שהתקבלו ייבדקו לעומק ובמידת הצורך הן יטופלו במסגרת המועדון”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר