יונתן שטקרמן. השבוע באולם כרמים. צילום: אורי קריספין

אליצור איתו אשקלון: “המטרה היא לעלות ליגה”

באליצור איתו אשקלון הצליחו למחות כל זכר לתבוסה הקודמת, עם ניצחון בכורה ומקווים כי הוא סימן לבאות. מנגד, אליצור אשקלון ואס”א אשקלון שתיהן התרסקו על הפרקט וביום שלישי יקיימו משחק דרבי

פורסם בתאריך: 27.10.17 11:34

     

אוהדי אליצור איתו אשקלון, אשר צפו במשחקה של קבוצתם בשבוע שעבר מול מכבי פתח תקווה, לבטח חשו מבוכה. התבוסה במחזור הפתיחה הוציאה מעט את הרוח מהמפרשים אצל קבוצת הכדורסל, אך זו ידעה במהרה להחזיר את הכבוד האבוד במשחק הבית הראשון העונה כאשר אירחה השבוע את הפועל מבועים.

ההתמודדות יצאה לדרך בשעה 21:00, מיד בתום משחקה של הפועל אשקלון בכדורגל, כדי לאפשר לקהל האוהדים האשקלוני לתמוך בשתי קבוצות הספורט הבכירות בעיר. לאולם אגמים הגיעו כ-150 אוהדים, כאשר אלו קיבלו תמורה ונהנו מהקבוצה של אוהד גל, אשר ליקטה ניצחון בכורה העונה. אחרי המפלה ההתקפית מול פתח תקווה, הפעם האשקלונים סיימו את המשחק עם 83 נקודות זכות לעומת 72 של האורחת, והיו עדיפים על פניה בכל פרמטר.

המאמן אוהד גל עם השחקנים בפסק הזמן. צילום: אורי קריספין

תומר פיסצקי המשיך להיעדר עקב פציעה, אך מי שעמדו לרשותו של המאמן היו סטנלי ברנדי והקפטן אחיעד בוקרה שהתאוששו מפציעות והיו מצוינים. יוני דרעי, שסיים את המחצית הראשונה עם שתי נקודות, אך הגביר קצב בשנייה וסיים עם 18 נקודות, אמר ל"כאן דרום": “משחק שהיינו צריכים לנצח כי על הנייר אנחנו קבוצה עדיפה ממבועים, אבל מי שקצת חכם ומנוסה בספורט יודע שעל הנייר לא מעניין אף אחד. נצטרך לבוא כל משחק ולהוכיח שמגיע לנו הניצחון. ההפסד בשבוע שעבר כנראה גרם לנו להבין שאף אחד לא ייתן לנו מתנות. ולהפך, כולם יבואו באובר מוטיבציה, ואנחנו מוכנים לזה. המטרה שהצבנו לעצמנו היא לעלות ליגה בסיום העונה”.

יונתן שטרקמן, שקלע את השלשה הראשונה של אשקלון העונה, לאחר 24 ניסיונות קבוצתיים, היה מאושר בסיום ואמר ל"כאן דרום": “אני מאוד שמח על הניצחון הראשון שלנו העונה, הראינו דקות טובות של כדורסל, ועכשיו המטרה היא להמשיך במגמת ההשתפרות שלנו כקבוצה. התמיכה הענקית של הקהל עזרה לנו, ואנחנו מקווים לראות אותם גם במשחקים הבאים”.
בראשון 29.10 (19:30) אליצור תצא לשוהם למשחק מול חבל מודיעין ותקווה לחבר ניצחון שני רצוף שיגרום לה לטפס במעלה הטבלה.

יונתן שטקרמן. השבוע באולם כרמים. צילום: אורי קריספין

ליגה א’: אליצור ואס"א התפרקו במחזור הפתיחה

אליצור אשקלון המיתולוגית כבר מזמן הפסיקה לעניין את אוהדי הכדורסל בעיר. אבל ירצו או לא, היא עדיין מתקיימת בדרך כזו או אחרת. הקבוצה, שירדה אשתקד לליגה א’ ורשמה את העונה השחורה ביותר בתולדותיה, התחילה להתרגל בשבוע שעבר לחיים החדשים בליגה הנמוכה. טבילת האש הראשונה שלה הייתה שורפת במיוחד כאשר, בהמשך ישיר לעונה שעברה, התבזתה מול עצמה מודיעין והובסה בתוצאה אסטרונומית, 118:60.

גם אס”א אשקלון של דני רחמים, שאמנם רגילה לשחק בליגה זו, פתחה את העונה בצורה צולעת במיוחד וחזרה מגוש עציון עם תבוסה קשה, 51:79. כבר ביום שלישי 31.10 נוכל לחזות בדרבי הראשון של העונה כאשר שתי הקבוצות ישחקו האחת נגד השנייה במשחק שייחל בשעה 19:30 באולם הכדורסל בבית הספר כרמים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר