מתי חג'ג'
מתי חג'ג'

"עיריית אשקלון רוצה לסגור את הקבוצה": יו"ר הפועל שמשון אשקלון נגד העירייה

בקבוצת הפועל שמשון אשקלון טוענים להתנכלות מצד עיריית אשקלון שלא מאפשרת להם להתאמן בעיר בשל חוב כספי מזערי. הדבר הביא לכך שהקבוצה נאלצה להסתמך על טוב ליבו של מנהל איצטדיון בקרית מלאכי כדי להתאמן בו. "בעיריית אשקלון, במקום לסייע חושבים איך לחבל. במקום לבדוק איך עוזרים מנצלים את מצב המלחמה להילחם בעסקים המקומיים", אומר יו"ר הקבוצה

פורסם בתאריך: 31.12.23 14:33

     

קבוצת הכדורגל הפועל שמשון אשקלון היא הקבוצה היחידה שאיכשהו מצליחה להביא כבוד ספורטיבי לעיר אשקלון, זאת לאחר שכנגד כל הסיכויים היא הצליחה לעלות ליגה ולהחזיר קצת צבע ללחייהם של חובבי הכדורגל בעיר. הדבר בולט אף יותר על רקע אי פתיחת העונה על ידי קבוצת הפועל אשקלון המיתולוגית.

כעת, טוענים בהפועל שמשון כי עיריית אשקלון מתנכלת להם ומנסה לסגור אותם בתואנות שונות "אחרי שחיסלו את הקבוצה המיתולוגית, 'הפועל אשקלון', עיריית אשקלון שמה לעצמה מטרה לסגור גם את קבוצת האוהדים 'הפועל שמשון אשקלון'. איך הם עושים את זה? מונעים מהקבוצה להתאמן במגרשים בשל חוב כספי זעום של שקלים בודדים", נמסר מהקבוצה, " מאז תחילת המלחמה הקבוצה לא מתאמנת, עובדה שפגעה אנושות בקבוצה, במורל ובשחקנים. בזמן שקבוצות הליגה האחרות חזרו להתאמן ולשחק, כולל הקבוצה של העיר שדרות, שאגב, העירייה דוחפת את הקבוצה בכל דרך אפשרית, הקבוצה של אוהדי העיר נשארת מאחור בגלל התנהלות העירייה".

 

בסוף השבוע האחרון, קיימה הקבוצה את האימון הראשון שלה מאז המלחמה, אך את האימון נאלצה הקבוצה לערוך במגרש באיצטדיון של קריית מלאכי.

מתי חג'ג' באיצטדיון בקרית מלאכי

מתי חג'ג' באיצטדיון בקרית מלאכי

"בזמן המלחמה ראינו את עם ישראל בשיא תפארתו – כולם מגוייסים להצלחת כולם. גופים, רשויות מקומיות, חברות, ארגונים וכל מי שרק היה יכול נרתם לסייע בכדי לצמצם את ההשפעות השליליות של המלחמה", מסר יו"ר הקבוצה מתי חג'ג', "באופן מפתיע, באשקלון זה עובד אחרת. במקום לסייע חושבים איך לחבל. במקום לבדוק איך עוזרים מנצלים את מצב המלחמה להילחם בעסקים המקומיים.

"בחסות המלחמה, החליטה העירייה לפתוח חוג כדורגל, שיהווה מתחרה למועדוני הכדורגל בעיר, העירייה מתחרה בעסק מקומי של תושבים! תוך השקעת מאות אלפי שקלים רק בפרסום בזמן מלחמה מכספי הציבור היא זלזול בתושבים וחוסר הבנה מוחלט של המצב בו אנו נמצאים.

"מאות ילדים במחלקת הנוער שלנו לא מתאמנים, הקבוצה הבוגרת שלנו לא מתאמנת וכל זה קורה כשהעירייה יודעת מה ההשלכות של עוולות כאלה. אני לא מתכוון לוותר, העיר אשקלון חטפה מספיק במלחמה הזאת. לא ניתן להנהגת העיר לדרדר את המצב ולפגוע בספורט יותר ממה שהמלחמה עשתה".

הפועל שמשון אשקלון

הפועל שמשון אשקלון

בעיריית אשקלון אומרים כי הקבוצה לא הגיעה להסדר בנושא חוב עבר על שימוש באיצטדיון: "קבוצת הכדורגל של הפועל שמשון אשקלון טרם הגיעה להסדר עם העירייה בגין הסכם שימוש באיצטדיון העירוני ולכן לא תוכל לעשות שימוש במתקני העירייה, כדין. בפגישה באה העירייה לקראת הקבוצה והוצע לה לשלם לעת עתה חצי מהחוב בלבד. אך, גם לזאת לא נעתרו בקבוצה לצד חוב נוסף שקיים להם משנים עברו. נדגיש כי הסכם השימוש כולל גם ביטוח עבור הילדים והנוער שמתאמנים בקבוצות. עיריית אשקלון רואה לנגד עיניה את בטיחות המשתתפים באימונים ולכן לא תקל ראש בנושא ולא תאפשר שימוש במגרשים ללא הסכם חתום".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר