ניצחון ראשון. שחקני מכבי א.ס אשקלון (צילום: בני פרץ)

נקודות ראשונות בליגה העונה למכבי א.ס אשקלון

מכבי א.ס אשקלון מנצחת לראשונה העונה את הפועל מרחבים 4:3 וקופצת היישר למקום ה-7 בטבלה. יוסף עמירה כבש שלושער, איתי אלגרבלי הוסיף אחד משלו

פורסם בתאריך: 24.10.17 19:24

     

בשני המחזורים האחרונים מכבי א.ס אשקלון לא השכילה לנצח או להשיג נקודה, על אף משחק שהייתה שווה בכוחה ליריבותיה. במחזור הראשון הפסידה 3:2 בביתה למ.כ באר שבע ובמחזור השני הפסידה למכבי ערד 2:1 בחוץ. בשני המשחקים איתי אלגרבלי היה אחראי לבדו לכבוש את השערים לזכות הקבוצה.

הפעם, כשהיא מארחת לראשונה העונה באצטדיון סלה, חניכיו של שי אבקסיס ידעו כי הם חייבים להביא את הנקודות מול הפועל מרחבים שהיא עם נקודה אחת מפתיחת העונה. המשחק שעל פניו נחשב נוח היה בהחלט מהנה עבור הצופים ופחות עבור המאמנים.

 

 

המחצית הראשונה הייתה מנומנמת ולמרות ששתי הקבוצות הגיעו למצבים הן לא כבשו והיא הסתיימה בתוצאה תיקו 0:0. המחצית השנייה לעומת זאת, הייתה סיפור אחר לגמרי. בדקה ה-50 האורחים עלו לראשונה ליתרון משער של אבישי צור שהדהים את האשקלונים. 13 דקות לאחר מכן יוסף עמירה החל להראות את היכולות שלו על כר הדשא לאחר שהשווה את התוצאה בשער נאה מתוך הרחבה. 7 דקות לאחר מכן הוא הפך את התוצאה והעלה את קבוצתו ליתרון ראשון.

המארחים המשיכו ללחוץ את הקבוצה היריבה אל שערה אך הרבתה להחמיץ וזה עלה לה ביוקר. בדקה ה-78, ירון אסולין הכניע את השוער שגיא מכלוף לאחר מתפרצת קטלנית של הקבוצה היריבה והשווה ל2:2. בדקה ה-83, איתי אלגרבלי כבש את הראשון שלו במשחק והשלישי העונה והחזיר את קבוצתו ליתרון. שתי דקות לאחר מכן, עמירה המצטיין במשחק, השלים שלושער וסגר עניין, לאחר לחץ כבד של קבוצתו על שער היריב. בדקה ה-90 ירון אסולין השלים צמד לאחר שהבקיע בהתקפת מעבר וקבע את תוצאת הסיום, 4:3 למכבי א.ס אשקלון שקפצה היישר אל המקום השלישי בטבלה עקב הניצחון.

ביום שישי תצא מכבי א.ס אשקלון למשחק חוץ מול מכבי דימונה במגרש מרחבים בשעה 11:45.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר