ניצחון בכורה. שחקני 'איתו' (צילום: אורי קריספין)

ניצחון בכורה לאליצור 'איתו' אשקלון

אליצור 'איתו' אשקלון ניצחה הפועל מבועים/מרחבים 83:72 לעיני 200 אוהדים אשקלונים באולם באגמים. דרעי הוביל, שטרקמן ובוקרה הפגיזו את הטבעת

פורסם בתאריך: 23.10.17 10:23

     

לאחר המפלה בשבוע שעבר מול מכבי פתח תקווה, אליצור 'איתו' אשקלון קיוותה לכפר על מפח הנפש ולנצח את הפועל מבועים/מרחבים. החבורה האשקלונית קיבלה בחזרה את סטנלי ברנדי הוותיק שהתאושש מפציעה, לאחר שנעדר מהמשחק הקודם. 200 אוהדים אשקלונים הגיעו לצפות בקבוצתם במשחק הבית הראשון שלה באולם אגמים וסיפקו אווירה מצוינת.

יונתן שטרקמן עם 7 נקודות מהירות אותת כבר בפתיחה על הנחישות של שחקני 'איתו' לנצח את המשחק הזה בכל מחיר. שטרקמן לקח על גבו את הקבוצה בפתיחת המשחק והצליח לקלוע שלשה ראשונה העונה של הקבוצה לאחר 24 זריקות. מנגד, גולן אמסלם האשקלוני החזיר את מבועים למשחק עם 5 נקודות משלו. הרבע הראשון נגמר ביתרון מינימלי, 21:19 למארחים.

 

הרבע השני נפתח גם הוא בשליטה אשקלונית ושטרקמן עם 3 נקודות עזר למקומיים לברוח והקבוצות ירדו למחצית ביתרון 10 נקודות 44:34. היתרון הגבוה עם פתיחת המחצית השנייה גרם לשחקני אליצור למעט שאננות ותחושת ביטחון שהניצחון נמצא בכיסם. האורחים הענישו על תחושה זו. טרוור סטארק ואוון קונטי החזירו את מבועים למשחק עם שתי שלשות זריזות. יוני דרעי מנגד השיב עם שלוש שלשות משלו ומנע מהפך. 83:72 לאשקלון בסיום.

בלטו באשקלון: שטרקמן (18 נק'), דרעי (8 אסי') ואחיעד בוקרה, 17 כ"א.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר