זכייה שנייה ברציפות. שחקני אליצור נתן (צילום: אלכס פרסקובסקי)

אליצור איתו אשקלון: “ביישנו את עצמנו”

אליצור איתו אשקלון פתחה את העונה בצורה צולעת במיוחד עם תבוסה לפתח תקווה. גם העתיד, לנוכח הפציעות של ברנדי ופיסצקי, לא נראה ממש ורוד

פורסם בתאריך: 20.10.17 13:09

     

אחרי שסיימה את העונה שעברה במקום השביעי והצליחה להישאר בליגה הארצית, אליצור איתו אשקלון פתחה השבוע באופן רשמי את עונת 18/17 בצורה צולעת, כאשר נעמדה בפני אחת המשוכות הקשות בליגה: מכבי פתח תקווה. הקבוצה ממלאבס היא אחת מבין שלוש הקבוצות הטוענות לכתר, כך שאשקלון ידעה מראש שמצפה לה מחזור פתיחה מהקשים שיש.
נוסף על כך, היא נאלצה להסתדר ללא שני שחקני הרכש שהגיעו הקיץ, סטנלי ברנדי ותומר פיסצקי עקב פציעות, כך שסיכוייה לנצח בהתמודדות היו קלושים עוד בטרם יצא המשחק לדרך. תוצאת
הסיום הייתה צפויה (43:63), וכך גם המשחק עצמו, שאמנם נפתח בצורה שקולה אך בהמשך נערך במעמד צד אחד.
לזכותה של אליצור ייאמר כי הצליחה לעצור את הקבוצה המקומית ב—63 נקודות בלבד, אך מנגד הייתה חסרה כוח התקפי וסיימה עם ממוצע של 10.7 נקודות לרבע. אם זה לא מספיק, הנתון המביך של המשחק היה 0 נקודות מתוך 23 אפשריות בקליעה מחוץ לקשת ששייך כמובן לדרומיים.
במועדון כבר הכריזו כי המטרה העונה היא להיאבק על אחד מהכרטיסים המובילים לליגה הלאומית בסיום העונה. לשם כך הובאו הקיץ ברנדי הוותיק ופיסצקי המוזכרים לעיל, יונתן שטרקמן, אבי פוגל ורגב זנזורי. עם הקפטן אחיעד בוקרה שעלה לשחק פצוע ועם שתי זריקות, אמורה קבוצת האוהדים האשקלונית להיראות טוב יותר ולקרוא תיגר על צמרת הטבלה. עם זאת, במועדון מודעים לעובדה כי עליהם להעלות את הרמה ומקווים כי ההופעה מול פתח תקווה הייתה מעידה חד פעמית. “בשום אופן אסור לנו להיראות כך. ביישנו את עצמנו”, אמרו במועדון.

באליצור ירצו לתקן את הרושם כבר במשחק הבית הראשון של העונה מול הפועל מבועים (א’, 21:00), שבו סטנלי ברנדי אמור לעמוד לרשותו של המאמן אוהד גל.
מאמן אליצור איתו אשקלון אוהד גל התייחס להפסד האחרון: "פתח תקווה עלו מאוד אגרסיביים וניצלו את היתרונות היחסיים שלהם מולנו בצורה מצוינת. אנחנו לא הצלחנו להגיב חזרה בצורה שתכננו ורצינו. בכל עונה יש משחק אחד קטסטרופה, אני מאמין שזה היה זה".
על המשחק הקרוב מול מבועים: "אין נקודה ספציפית שאני יכול לומר שאם נפתור אותה, אז ננצח. אנחנו בעיצומו של תהליך בנייה, גיבוש קבוצה, לפי תכנון. נמשיך בתכנית העבודה שלנו. כמובן שנעשה את ההתאמות שלנו לקבוצה ממבועים, נתייחס לייחודיות של אדר בן עליזה ולגארדים היוצרים".
למרות היכולת וההפסד האחרון, המאמן מצפה לראות את הקהל מגיע בהמוניו: "אני מקווה שאחרי שהפועל אשקלון תנצח בכדורגל, האוהדים יבואו עם הברכה לעודד ולעזור לנו".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר