נקודת אור בודדה. דרעי (צילום: אליצור איתו אשקלון הדף הרשמי)

ברגל שמאל: אליצור 'איתו' אשקלון הובסה בחוץ על ידי מכבי פ"ת

קבוצת הכדורסל הבכירה בעיר פותחת את העונה עם הפסד 63:43 במשחק החוץ הקשה מול מכבי פתח תקווה, מהקבוצות החזקות בליגה

פורסם בתאריך: 16.10.17 14:00

     

לא כך תכננו חניכיו של אוהד גל לפתוח את עונת המשחקים 2017/18, הבאה עלינו לטוב. קבוצת האוהדים האשקלונית, שבתוך שנתיים הפכה לקבוצה הבכירה בעיר, ביצעה מספר החתמות בקיץ ושמרה על הסגל הקיים שהגיע למקום השביעי אשתקד. הקבוצה, שבעונה שעברה סבלה מעליות וירידות ביכולת שלא הייתה יציבה, פעם נגעה בפלייאוף ופעם הייתה קרובה לרדת ליגה, ביצעה מסר החתמות נקודתיות ביניהן: סטנלי ברנדי הוותיק, יונתן שטרקמן, תומר פיסצקי, אבי פוגל ורגב זנזורי שחזר לאשקלון לאחר שנתיים במכבי אשדוד באר טוביה.

אמש הקבוצה נאלצה להסתדר ללא פיסצקי וברנדי הפצועים. הפציעות הללו גרמו לכך שהקבוצה לא יכלה לוותר על הקפטן אחיעד בוקרה, שאף הוא פצוע ולא התאמן כלל במהלך השבוע, אך קיבל שתי זריקות ועלה על הפרקט.

אולי אלו הפציעות, התחלה קשה או פשוט מהימים האלה שכלום לא עובד אבל שום דבר לא עבד לאליצור 'איתו' אשקלון במשחקה מול מכבי פתח תקווה באולם מרכז עולמות. יוני דרעי, הטוב בשורות אשקלון הוביל את רשימת הקלעים עם 11 נקודות אך גם הוא לא הצליח למנוע מאשקלון לרשום את הנתון המביך, 0 נקודות מתוך 23 אפשריות בקליעה מחוץ לקשת. עם נתונים כאלה אי אפשר לנצח אף קבוצה, בטח לא קבוצה כמו מכבי פתח תקווה שטוענת השנה להתמודד על כתר האליפות", אמרו במועדון.

שתי הקבוצות שיחקו משחק מפוזר ונטו לאבד כדורים ולהחמיץ ברשלנות, כאשר הרבע הראשון נגמר בתוצאה 11:8 למארחים. ברבע השני שחקני פתח תקווה החלו לנצל את הזריקות הרעות של אשקלון שזרקו בחמת זעם על הסל של פתח תקווה כדי לחזור למשחק ולהעניש אותם בצד השני וברחו לתוצאה 32:18. האורחים הבינו שזה לא היום שלהם מהשלוש והחלו לזרוק מתוך הצבע. שינוי הגישה כמעט עזר להם לחזור למשחק אך גם משחק לחימה בהגנה לא הצליח לצמצם את הפער. 63:43, לפתח תקווה בסיום.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר