הזוכים בתחרויות הסיף. צילום: מועדון הסיוף הפועל אשקלון
הזוכים בתחרויות הסיף. צילום: מועדון הסיוף הפועל אשקלון

"כבוד למדינה ולאשקלון בפרט":הישגים מרשימים לנבחרת הסיף באשקלון

חברי נבחרת הסיף מאשקלון השתתפו בתחרויות סיף גביע עולם וגביע אירופה, והביאו להישגים מרשימים. בחודש ינואר תתקיים תחרות גביע עולם בדקר, וגם בה ייצגו את נבחרת ישראל תושבות אשקלון. המאמן הראשי של מועדון הסייף 'הפועל' אשקלון, בוריס וינר: "אני סומך על הספורטאיות והספורטאים של המועדון"

פורסם בתאריך: 4.1.23 06:16

     

הישגים מרשימים לנבחרת הסיף באשקלון בתחרויות סיף סבב גביע עולם בוגרים בקנדה וסבב גביע אירופה לצעירים באיטליה, שהתקיימו בחודש דצמבר האחרון. במהלך חודש ינואר תיערך תחרות גביע העולם בסגנון הדקר לגילאי הנוער באיטליה ובתחרות ייצגו את נבחרת ישראל סייפות המועדון, תושבות אשקלון, יובל יצחקי וויקי יוסיפוב. 

בתחרויות סיף סבב גביע עולם שהתקיימו בחודש דצמבר האחרון התחרו שלושה מתושבי אשקלון: נתנאל כהן, סקלדמן ירוסלב וטניה וולוך, שהשתתפו במסגרת נבחרת ישראל והביאו להישגים מרשימים לנבחרת. גם גרגורי בסקין, תושב אשקלון לשעבר השתתף בתחרות, ונבחרת ישראל במסגרתה הוא מתחרה, זכתה במקום הרביעי והמכובד.

נציגות מרשימה של אשקלון נרשמה גם בקבוצות הסייפים של בני הנוער. במסגרת תחרות חצי גמר סבב גביע אירופה לצעירים עד גיל 14, זכה במדליית ארד, נתנאל כהן, תלמיד בית ספר אורט הנרי רונסון. בחצי הגמר התחרה גם סקלדמן ירוסלב ובקטגוריית הבנות גם תלמידת בית ספר פסגות, וולוך טניה.

גרגורי בסקין. צילום: מועדון הסיוף הפועל אשקלון

גרגורי בסקין. צילום: מועדון הסיוף הפועל אשקלון

כלל הסייפות והסייפים מתאמנים במסגרת מועדון הסיוף 'הפועל אשקלון' על ידי מאמני המועדון רומן טרכטנברג בנבחרת הגברים, והאלופה האולימפית, מריה מזינה בנבחרת הנשים.

החודש צפויה להיערך תחרות גביע העולם בסגנון הדקר לגילאי הנוער באיטליה, בתחרות ייצגו את נבחרת ישראל סייפות המועדון, תושבות אשקלון, יובל יצחקי וויקי יוסיפוב אשר יתחרו על קבלת הקריטריון הבינלאומי להשתתפות באליפות אירופה והעולם. יובל יצחקי הינה זוכת מדליה מאליפות אירופה האחרונה וויקי יוסיפוב, הינה מדליסטית גביע העולם.

״אני גאה בספורטאים של המועדון שעובדים מאוד קשה כדי להביא המון כבוד למדינה ולאשקלון בפרט", אמר המאמן הראשי של מועדון הסייף 'הפועל' אשקלון, בוריס וינר. "כרגע העיניים נשואות אל גביע העולם בדקר, אשר יתקיים בתחילת ינואר באיטליה. אני סומך על הספורטאיות והספורטאים של המועדון כמו גם על סגל המאמנים. אני בטוח שנגיע אל אליפות אירופה והעולם אשר מוגדרות כתחרויות מטרה בכושר שיא״.

ראש העיר, תומר גלאם בירך את הספורטאים ואמר, "אני גאה בספורטאיות והספורטאים הצעירים שמביאים לידי ביטוי את עבודתם הקשה באימונים בהצלחה גדולה גם בתחרויות ומייצגים הן את מדינת ישראל והן את אשקלון בכבוד רב. אשקלון עוברת בשנים האחרונות מהפכה בתחום הספורט וענפיו השונים ואנו נמשיך להשקיע בדור העתיד של הספורט באשקלון ולהעניק להם ממיטב המשאבים על מנת לסייע להצלחתם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר